Part 16

5.1K 272 8
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και ο Άλεξ έλειπε από το κρεβάτι. Μα καλά που πηγε; Κατέβηκα κάτω και νόμιζα πως βλέπω όραματα. Ο Άλεξ με τη γιαγιά μου να κάθονται να πίνουν καφέ και να κουβεντιάζουν.
-"Καλημερα κορίτσι μου" μου λέει η γιαγιά μου όταν με βλέπει
-"Κα..καλημερα" τραυλιζω????
-" Γιατί δεν μου είπες ότι θα κοιμηθεί εδώ το αγόρι σου να σας είχα ετοιμάσει πρωινο;"
-"Εε δεν πειράζει βρε γιαγιά μου" λέω και κάθομαι στο τραπέζι
-"Αγάπη μου να σου βάλω καφε?" Με ρωτάει ο Άλεξ και εγώ του γνεφω

Όλο το πρωί ο Άλεξ συζητούσε με τη γιαγιά μου και εγώ καθόμουν και τους κοιτούσα. Τελικά φαίνεται ότι θα τα πανε καλά μεταξύ τους.
-"Λοιπόν εγώ να πηγαίνω" λέει ο Άλεξ και σηκώνεται από το τραπέζι
-" Τι λες πΑιδάκι μου που θα φύγεις θα πάρεις το κορίτσι σου να πάτε μια βόλτα και μετά θα έρθετε να φάμε μαζι" είπε και μας τράβηξε και τους δύο από το χέρι και μας πήγε στην εξώπορτα.

Αποφασίσαμε να πάμε στο Μοναστηράκι βόλτα. Πήραμε το τρένο και πήγαμε. Περπατούσαμε χεράκι χεράκι και κοιτούσαμε τις βιτρίνες. Μπηκα σε παραπάνω από 10 μαγαζιά και ο Άλεξ είχε αρχίσει να αγανακτεί.
-"Αα και στα pull and bear"
-"Έλα ρε μωρό μου έχουμε μπει σε 10 μαγαζιά και στο καθένα κάνεις μια ώρα. Έλεος κουραστικά"
-"Έλα ρε Άλε"
-" Λυδια ξεκόλλα"
-"Έλα ρε μωρό μου μια χάρη σου ζήτησα και Εγώ" του είπα και έκανα κουταβισιο φάτσα
-"Πως με ειπες;"
-μΩρό μου"
-" Πρώτη φορά με λες Έτσι"
-" Και θα το λέω συνέχεια να μπούμε τωρα;"
-" Τι να κάνω που δεν μπορώ να σου χαλάσω χατίρι" μου είπε και με έπιασε από τη μέση και μπήκαμε στο μαγαζί.

Αφού είχε πάει 3 γυρίσαμε σπίτι. Κάτσαμε και φάγαμε κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες. Η γιαγιά μου ρωτούσε και ο Άλεξ απαντούσε. Είχα πεθάνει στο γέλιο. Όταν τελειώσαμε ανεβήκαμε στο δωμάτιο μου να δούμε ταινία.

ΆΛΕΞ

Λατρεύω το ότι είμαστε ζευγάρι. Το ότι μπορώ να τη φιλάω, να την αγκάλιασα, να την προστατευω. Το ότι μπορώ να την έχω δικιά μου.

Όταν τελειώσαμε το φαγητό ανεβήκαμε πάνω στο δωμάτιο της για ταινία. Μόλις μπήκαμε εγώ έπεσα με φορά στο κρεβάτι της και της έκανα νόημα να έρθει και εκείνη. Ξαπλώσαμε αγκαλιά και καθίσαμε έτσι αρκετή ώρα

-" Η γιαγιά μου φάνηκε να σε συμπαθεί" μου είπε
-"Γιατί ρε μωρό μου υπάρχει περίπτωση κάποιος να μην συμπαθήσει αυτή τη γλυκιά φατσούλα"
-"Άντε ρε ψωναρα" μου είπε και μου πέταξε το μαξιλάρι στη μούρη
-"Θέλεις πολεμο; Θα τον έχεις" της ειπα και έπεσα πάνω της και άρχισα να τη γαργαλαω.
-" Όχι όχι Άλεξ ασε με" φώναξε μέσα στα γέλια της και προσπαθούσε να φύγει αλλά εγώ την κρατούσα πιο σφιχτά.
-" Πες ότι ο Άλεξ ειναι το πιο υπέροχο, όμορφο, πανέξυπνο και δυνατο αγόρι στο κόσμο και είμαι μόνο δική του
-" Ξεχασες να πεις και πόσο ψωναρα είναι" είπε και εγώ τη γαργαλουσα πιο δυνατά
-" Πες το αλλιώς θα μείνουμε εδώ μέχρι αύριο"
-" Άλεξ ειναι το πιο υπέροχο, όμορφο, πανέξυπνο και δυνατό αγόρι στο κόσμο και ειμαι μόνο δική του" είπε και εγώ την άφησα. Τότε έπεσε πάνω μου και άρχισε να φιλάει λαίμαργα τα χείλη μου. Εννοείτε πως και εγώ έκανα το ίδιο. Μετά από αρκετή ώρα φιλιου έπεσε δίπλα μου και χώθηκε στην αγκαλιά μου.

Ήρθες και μου άλλαξες τη ζωήWhere stories live. Discover now