Ήταν αρκετά αργά και έτσι μπηκα στο σπίτι Όσο πιο ήσυχα μπορούσα για να μην ξυπνήσω τους γονείς μου. Αφού ανέβηκα πάνω έβαλα πυτζάμες και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Στο κινητό μου ήρθε ειδοποίηση από μήνυμα και μόλις το διαβάζω ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου
Σεξ μποι: "πέρασα υπέροχα σήμερα. Μπορεί να με χάλασε όλο αυτό με την Ειρήνη όμως το ότι ήσουν εκεί μου έδωσε απεριόριστο κουράγιο. Ευχαριστώ."
Τιγράκι:" Δεν κάνει τίποτα"
Σεξ μποι: "Τέλος πάντων πέσε για ύπνο τιγράκι μου είναι αργά. Καληνύχτα"
Τιγράκι ΜΟΥ???? Τι λέει Τώρα; μπα μπορεί να γράφτηκε μόνο του από τη διόρθωση του κινητού. Ας μην δώσω σημασία.
Τιγράκι:"Καληνύχτα"Έκλεισα το κινητό και μέσα σε λίγα λεπτά με πήρε ένας γλυκός ύπνος. Το πρωί ξύπνησα πολύ κεφάτη. Δεν ξέρω όμως το ότι το τελευταίο άτομο που μίλησα πριν κοιμηθώ ήταν ο Άλεξ με έκανε πολύ χαρούμενη. Κατέβηκα κάτω και αφού έφαγα πρωινό ανέβηκα στο δωμάτιο μου να διαβάσω. Η αλήθεια είναι ότι με όλα αυτά έχω παραμελήσει λίγο το σχολείο. Καθώς έλυνα κάτι ασκήσεις μαθηματικών μου ήρθε στο μυαλό ο Άλεξ. Είναι 4 και ακόμα δεν μου έχει στείλει μήνυμα. Δεν ξέρω γιατί με ενδιαφέρει τόσο αλλά θέλω να έχω επικοινωνία μαζί του. Θέλω να τον νοιώθω κοντά μου.
ΆΛΕΞ
Το επόμενο πρωί μετά τη συνομιλία μου με τη Λυδία ξύπνησα πολύ χαρούμενος. Όλο το βράδυ την ονειρευόμουν. Δεν ξέρω πώς λέγεται αυτό το συναίσθημα όμως μου είναι πολύ πρωτόγνωρο. Με καμία άλλη δεν έχω νιώσει έτσι. Δεν έχω δείξει τόσο ενδιαφέρον για εκείνη και για το αν είναι καλά. Το τιγράκι μου βγήκε αυθόρμητα. Στην Αρχή είπα ότι έκανα μαλάκια που της το έστειλα όμως αφού δεν το ανέφερε δεν ασχολήθηκα άλλο.
Αφού έφαγα πρωινό πήγα γυμναστήριο. Όταν τελείωσα Η ώρα είχε πάει 4. Τότε θυμήθηκα ότι δεν είχα μιλήσει όλη μέρα μαζί της και ένα κενό γέμισε τη καρδιά μου. Αμέσως της έστειλα μήνυμα
Σεξ μποι:"Καλημερα συγγνώμη που δεν σου έστειλα αλλά ήμουν γυμναστήριο"
Τιγράκι:"Καλημερα στις 4 το μεσημέρι;😂δεν πειράζει. Πώς κοιμηθηκες;"
Πρώτη φορά καποια ενδιαφέρεται τόσο πολύ για εμένα. Αυτό την κάνει ακόμα πιο ελκυστική
Σεξ μποι:"έλα μωρέ υγεία😂πολύ όμορφα εσυ;
Τιγρακι:"Και γω παρά πολύ ωραία"
Σεξ μποι:"Χαίρομαι. Εμμ...θες να βγούμε καμιά βόλτα το απογευμα;"
Θέλω τόσο πολύ να τη δω. Χελοουυυ για ποιο λογο? Βρε Αλεκουκο Μήπως είσαι ερωτευμένος. Σκασε τι μαλακιες σκέφτεσαι μπρρρρρρ
Τιγρακι:" Δεν μπορώ έχω διάβασμα για το διαγώνισμα αύριο"
Σεξ μποι:"Το ποιο;"
Τιγρακι:"Το διαγωνισμα; χελοουυ αύριο γράφουμε αρχαία κατεύθυνσης"
Σεξ μποι:"Αλήθεια; εε Καλά Τότε δεν περνάς από το σπίτι μου να με βοηθήσεις και μένα λίγο μπας και γράψω τίποτα;"
Τιγρακι:"Πφφφ Καλά 6 θα είμαι εκεί. Φιλιά"
Σεξ μποι:"Φιλιά. Τα λεμε"
YOU ARE READING
Ήρθες και μου άλλαξες τη ζωή
Teen FictionΟ Άλεξ είναι το γνωστό 17χρονο bad boy του σχολείου. Κάθε βράδυ είναι και με άλλη κοπέλα, αντιμιλάει στους πάντες και όλες του τις διαφονίες τις λύνει με το ξύλο με αποτέλεσμα όλοι να τον φοβούνται. Όλοι εκτός απο την Λυδία,το καινουργιο κορίτσι του...