oda hapsi

1.9K 25 1
                                    

                                                        10 Mart Cuma
Odamda son kalan çikolata dan minnak bi ısırık daha aldım.

Okula bile gitmeyeceğim tam 7 gün boyunca tek hakkım günde 2 kere annemin gözetiminde tuvalete gitmekti.

Telefonumum yoktu, bilgisayar. Hatta odada hesap makinesi bile yoktu. Annem beni odaya hapsetmeden önce odayı didik didik etmiş, neyim var neyim yoksa almıştı. Son olarak da kapıyı kilitleyip çıkmıştı.

Tek cezam bu da değildi. 100 tl harçlığımdan kesilecekti.

Bir ay harçlık almamayı ve bir hafta odadan çıkmamayı hak edecek ne yaptın derseniz, annem Atasay'ın telefonundaki sms yi bitirmeme kızdı.

Ama ben cezayı keyfe çevirip okula gitmemenin tadına çıkardım. Günümü uyuyarak, ablamın tepsi ile getirdiği tepsiden yemek yiyerek ve ara sıra penceremin önünden yolu izleyerek geçiriyorum.

Evimizin bütün pencereleri bahçeye ve ya dağ manzarasına bakıyordu. -benimki hariç- benimki ise ara sokağa bakıyordu. Penceremin tam karşısında başka boş bir evin penceresi vardı. İki pencere arası yaklaşık bir metre arkdşlr.

Uykumun ortasında büyük bir gürültü ile uyandım. Hemen pencereyi açmam, ve bunun bir nakliye kamyonu olduğunu anlamam birkaç saniyemi aldı.

Öğlen güneş tam tepede olduğu için pek fazla gelenleri izleyemedim. Fakat anladığım kadarıyla bu; orta yaşlı bir kadın ve oğlu olduğunu tahmin ettiğim bir erkekten ibaretti. Son olarak bir babanın çıkması ile bu şirin aile kendimce tamamlanmış oldu.

Onları biraz daha süzdükten sonra yatağıma geri döndüm. Ama vızır vızır matkap sesi ile tekrar uyandım. Ses sanki beynimin içinden geliyordu. Yorgana sağlam bir tekme atarak uyuşuk bir hamle ile yerimden doğruldum ve açık unuttuğum pencereyi kapatmak için küçük bir hamle daha yaptım. O sırada karşı pencereden genç bir erkek ile karşılaştım. Evet bu yeni komşumuz oğluydu. Yanındaki ustaya tabloların asılması hakkında talimat veriyor, diğer yandan annesi ile yatağın konumunu tartışıyordu.

Ansızın gözleri pencereme kaydı. Göz göze gelince utangaçca gözlerimi kaçırdım. O ise aşağılayıcı bi tavırla beni süzmeye devam etti. Haklı mıydı? Fazlasıyla.

Yağlı at kuyruğu saçlarım ve kendinden geçmiş pijamamla gerçekten amele sümüğünden farkım yoktu. Yok yok o da değil bildiğin maymun götüne benziyordum. Pencereyi kapattım ve banyoya girebilmek için annemden çıkış izni istedim. Yavru köpek bakışını yapınca kabul etti tabiki

Kendimi banyo küvetine bırakırken en büyüleyici kokuları şampuanıma ekleyerek kendime "seksü Tübmürük (tumblr) görl imajı" hazırladım.

☼☼☼☼☼

Banyodan çıkar çıkmaz anneme çaktırmadan hazırladım, parfüm sıktım falan daha sonra yine çaktırmadan mutfağa indim ve dünden kalan böreklerden birkaç tane alıp servis tabağına koydum.

Annemin salonda uyuyor olduğunu varsayaraktan usulca kapıya yürüdüm kapı kolunu elimle kavradım tam çeviriyordum ki arkamdan gelen o ses bütün enerjimi alıp götürmüş, içimden bir siktir çekmeme sebep olmuştu

"Doğa?!".

Bir Genç Kızın Gizli GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin