1

20 4 0
                                    

,,Hano, máš sbaleno?" zeptala jsem se své mladší sestry. Byli jsme s rodiči a mým nejlepším kamarádem Patrikem u naší tety.
Teta Marie je sestra naší mamky. Ona neměla život zrovna lehký, a proto u ní trávíme každé léto  celý týden. Její manžel umřel při autonehodě, když byli manželé teprve dva roky. Proto je teta sama a nemá žádné děti. Ale zase je dost bohatá. A my si ten týden s ní vždy velmi užijeme.
,,Jo, můžeme jet," odpověděla mi. Vzala svůj zaplněný batoh s věcmi, které ani nutně nepotřebovala, a dala to do auta. ,,Ahoj, teto. Před koncem prázdnin se tady určitě ještě stavíme."  ,,Bude se mi po vás stýskat," objala nás. Patrika měla z nás tři snad nejradši. A vůbec jí nevadilo, že to není ani náš příbuzný. Jen můj kámoš, kterého jsem brala jako bratra.
Nasedli jsme do auta a sledovali, jak se od nás teta a její nádherný dům vzdaluje.
Domů jsme přijeli k večeru. Jako vždy na vesnici nikdo nebyl venku. Ani u lesa jsem nikoho neviděla. Ale to mi zas tak nevadilo. Ze všeho nejvíc jsem milovala procházky v lese. Byl tam takový klid. A málo kdy jste v lese někoho potkali. Poslední dobou se mi povedlo překecat ségru, aby tam chodila se mnou. Ona totiž většinou furt seděla u knížek nebo u televize. Ale večery jinak taky trávila tím, že chodila na diskotéky, kde se obvykle opila. Byla jsem tam s ní párkrát. A to, co tam dělala byl pro mě nezapomenutelný zážitek. Na to, že jí bylo patnáct, tak ráda střídala kluky. No a já trávila většinu času zase v lese. Často společně s Patrikem. Nebyla jsem jak Hana blázen do knih, ale i tak jsem si čas od času něco přečetla. Většinou však komiksy. Ty jsem dokonce i vymýšlela. Já příběh a Patrik ilustrace. Moc krásně kreslil, ale nikdy to nedokázal přiznat. V lese se nám to vymýšlelo nejlíp. A proto jsme se v osm večer domluvili, že půjdeme do lesa zase něco vymýšlet. A tentokrát s námi šla i sestra.

Zakázaný lesKde žijí příběhy. Začni objevovat