Chane's P.O.V.
We hebben nu een week geoefend met messen en vandaag gaan we weer vechten. Mijn arm is weer genezen en dat is mooi, want vandaag gaan we vechten met messen waarmee je de pijn voelt en ik hou niet van pijn. Ik kijk op de lijst. Je moet allemaal tegen 2 personen. Ik moet tegen Scooby en Warrior! Ik wil niet tegen Warrior. Ik wil hem geen pijn doen. :(
Ik moet eerst tegen Scooby al zal ik liever eerst tegen Warrior gaan, want dan ben ik daar maar vanaf. "Oké, de eerste die opgeeft verliest. Als degene tegen wie je hoger staat wint ruil je van plek, dus als je verliest van iemand die lager staat ruil je ook van plek." We knikken allemaal, we snappen het. "We beginnen met de wedstrijd tussen nummer 1 en nummer 2."
Warrior en Tiran gaan tegenover elkaar staan. "En begin." Meteen valt Warrior aan, maar Tiran snijdt hem in zijn wang. Ik zie geen snee, maar ik zie wel dat Warrior er pijn van heeft en dat vindt ik verschrikkelijk! Warrior snijdt Tiran over zijn buik, maar Tiran steekt het mes in het hart van Warrior. Ik schrik me een ongeluk. Straks hadden ze daar niet op gerekend en gaat Warrior dood. "Oké, als ik ooit vermoord wordt wil ik een kogel door mijn kop en niet door mijn hart." Kreunt Warrior. "Prima." Zegt Tiran en hij steekt het mes in het hoofd van Warrior. Nu heeft Warrior pas echt pijn, maar hij geeft het nog niet op. Hij steekt zijn mes in de arm van Tiran en maakt een diepe snee over zijn arm. Tenminste dat zou het zijn als het een echt mes was die sneeën achter laat. Tiran kreunt van de pijn en steekt dan het mes tussen de ribben van Warrior en hij blijft op hem inhakken, terwijl hij de aanvallen van Warrior ontwijkt. "Ik geef me over." Zegt hij. "De winnaar Tiran." Zegt Woar met een grijns. Hij pakt twee naalden.
"Waar zijn die naalden voor?" Vraagt Tiran. "Deze halen de pijn weg van de messen. Ze schakelen het dus een soort van uit." Tiran knikt. Woar prikt ruw de ene naald in de arm van Warrior en voorzichtig in de andere voorzichtig in die van Tiran. Daardoor zie je weer dat hij Warrior haat. Warrior slaat een zucht van oplichting, blijkbaar werkt het heel goed. "Dan nu Scooby en Chane." Zegt Woar. We gaan tegen over elkaar staan met de messen. "En begin." Ik val Scooby aan. En aangezien ik merkte bij het vorige gevecht Warrior heel erg pijn had bij dat Tiran hem in zijn hart stak doe ik dat ook bij Scooby. Hij gilt van de pijn. Ik trek het mes toe en herhaal het een paar keer en dan steek ik hem tussen zijn ribben, in zijn hoofd, in zijn buik, in zijn armen en in zijn linkerbeen. Ik ontwijk alles moeiteloos, want ik heb een geluksdag vandaag mensen :)
Behalve dan dat ik tegen mijn vriendje moet vechten, maar daar heb ik al een oplossing voor. "Stop! Ik geef me over!" Gilt Scooby. "Sorry dat ik je zo veel pijn heb gedaan." Zeg ik snel. "Het geeft niet, ik was hetzelfde van plan." Woar komt met de spuiten en spuit ze heel voorzichtig in. Blijkbaar heeft hij alleen een hekel aan Warrior en niet tegen mij. "Wie van jullie is het minst moe?" Vraagt hij. "Ik ben niet moe." Zeg ik snel. "Dan ga jij nu tegen Warrior." Ik knik en Warrior komt de ring in. Ik moet even slikken. "Dit wordt leuk de tortelduifjes die elkaar pijn gaan doen." Zegt Erako. Ik werp hem een woedende blik toe. "En begin." Zegt Woar met een grijns. We houden allebei ons mes in de aanslag en ik bijt hard op mijn lip, dit kan ik niet. "Ik geef het op." Zeg ik.
"Jij hier komen!" Schreeuwt iemand. Ik kijk wie het is en verstijf, dat is een leider van onverschrokkenheid! Ik ga de ring uit en ga voor hem staan. Ik recht mijn rug en kijk hem zelfverzekerd aan. "Je hebt het opgegeven zonder geraakt te zijn of hem te raken." Gromt hij naar me. "Hij is mijn vriendje, ik kan hem geen pijn doen." Zeg ik zo vriendelijk als me lukt. "Dat is zwak. Breng die jongen hier." Commandeert hij. Warrior loopt naar ons toe. "Nou meisje." Begint hij vals. "Je mag kiezen of je pakt dat mes en je steekt 20 keer in je vriendje of je wordt factieloos, omdat je niet dapper genoeg bent. Aan jouw de keus." (Geluksdag voorbij :( ) Ik kolk van woede, maar ik kan hem echt geen pijn doen. "Fac..." Warrior slaat zijn hand voor mijn mond. "Ze gaat voor het 20 keer steken, maar mag ik haar even spreken onder 4 ogen?" Die leider knikt en Warrior sleurt me mee. En in een hoekje haalt hij zijn hand van mijn mond.
JE LEEST
Divergent (Chanelle)
FanficDit verhaal gaat over een meisje dat geboren is in onverschrokkenheid, maar ze past hier echt niet thuis. Ze is bang voor de dingen die ze van haar vader moet doen. Haar vader vindt haar een mislukkeling en haar bijnaam is daarom Foutje geworden. W...