Odjuret

511 20 0
                                    

~Melindas pers~

Ett stort muskulöst odjur stod i skogen och vakade över oss!

- haha Hund! Skrattade Luna glatt.

- shhhhh! Tystade jag henne lite argt, men i själva verket så var jag liv rädd.

- jad vill tlappa hunden. Sluddrade Luna fram och kollade vädjande på mig sedan Odjuret.

Luna försökte få upp bältet från henne, hon lyckas.

- Luna nej! Sluta! Ropade jag, sträckte mig efter henne och greppande tag i hennes små handleder, hon började gråta av den plötsliga rörelsen jag gjorde. Hon grät så högt. Tårarna forsade ner för hennes ljusa och små rosa kinder, jag försökte trösta henne. Odjuret gav ifrån sig ett högt o mörkt ryt, Luna slutade gråta.

~Stefans pers~

Jag hörde en gäll rytning så jag och den lilla personalen i affären sprang ut ur affären med två kassar i mina händer. Jag såg en svart skugga sprang in i skogen bort från min bil! Jag sprang dit Melinda satt i chocktillstånd helt skräckslagen, Luna kollade efter varelsen och kollade länge där varelsen försvann in bland träden. När jag gick runt bilen såg jag att någon hade ristat in i bilen, med hjälp av en klo eller kvin. Det stod "jag kommer tillbaka Luna" jag blev både helt förstörd och livrädd när jag såg det. Polisen och medborgare tror att Melinda min fru är helt galen, men jag tror henne, jag såg det också men inte som hon såg det.

WerewolfOù les histoires vivent. Découvrez maintenant