Merhabalar , gecikme için çok çok özür diliyorum kişisel sebeplerden dolayı bu bölümü şimdi yayınlayabiliyorum , bundan sonra yine haftada bir bölüm şeklinde devam edeceğim.Keyifli okumalar✨✨✨
———'Anlaşılan mesajı sen de almışsın '
Kapı önünde gergin bakışmalar eşliğinde devam eden sessizliğimizi bozan taraf Rüzgar olmuştu.
' Bize şunu yapanı elime bir geçirsem' diye devam etti, bedenimin yanından geçerek kendini odanın içine buyur ederken.
Ben ise ne söyleyeceğimi bilemez şekilde yerdeki halı desenini inceleyerek öylece duruyordum. Tekrar göz göze geldiğimizde gergin bakışları bir parça yumuşar gibi oldu ve iki yanında yumruk yaptığı ellerini yavaşça gevşetti. Aramızdaki mesafeyi hızlı adımlarla minimuma indirirken tam karşımda durup tane tane konuşmaya başladı
' Bu adam bizden her ne istiyorsa bunu tahminlerle çözemeyiz Bahar. Harekete geçmemizi istiyor, ipuçlarını biz yaratalım istiyor. Şu an kozlar onun elinde olduğu için elimize bir şeyler geçene kadar onun dediklerine göre hareket etmek zorundayız. '
'Ne yapacağız peki ? ' dedim soluklarım yavaş yavaş düzene girerken 'Gerçekten babanın çalışma odasını karıştıracak halimiz yok heralde'
Güldü . Gerçeklikten uzak tamamen sinirlerinin bozulmuş olmasının ortaya çıkardığı bir gülüştü bu.
'Tam olarak öyle yapacağız ' dedi yanımdan geçerek odadan girdiği gibi çıkarken ve ekledi ' Şimdi hiçbir şey olmamış gibi sakinleşip aşağıya gel, katılmamız gereken bir parti var. '
Rüzgar gözden kaybolduğunda aynaya doğru ilerleyip boş bakışlar eşliğinde saçlarımı düzelttim ve ifademi kontrol altına almaya çalıştım. İçim korkuyla dolup taşarken insanlara hiçbir şey olmamış gibi gülümseyebilecek miydim bilmiyordum, daha önce hiç böyle bir durumun içinde kalmamıştım. Tek bildiğim oraya inip bunu denemek zorunda olduğumdu.
Nihayet kendimi insanların içine karışmaya ikna ettiğimde, gösteriyi başlatmadan hemen önce dışarıda beni bekleyen küçük gruba baktım. Sevim Teyze bahçeyi bu organizasyon için yeniden dekore etmiş ve bahçenin olduğundan daha da görkemli gözükmesine sebep olmuştu.
Derin bir nefes alıp ayakkabılarımın çimlerle buluşmasına izin verdim. Birkaç adım attıktan sonra Sevim Teyze ile göz göze geldik ve gözlerinde beni görmenin parıltısı ile seri adımlarla yanıma geldi.
' Baharcığım geldin sonunda, nasıl görünüyor beğendin mi partiyi ? '
Yüzüme yerleştirdiğim kocaman gülümsememle ' Her şey çok güzel görünüyor, rüya gibi' diye yanıtladım onu. Belki de hiçbir şey olmamış gibi davranma konusunda düşündüğümden daha iyiydim.
Sevim Teyze havaya kaldırdığı ellerini çocuklar gibi çırparak 'Çok sevindim öyleyse, gel bak seni tanıştırmam gereken insanlar var' dedi ve kolumdan çekiştirerek beni insan kalabalığının arasına sürüklemeye başladı.
Tanıştığım yüzlerin dans eden mimiklerine odaklanmaktansa dediklerine odaklanmaya çalışırken, gözlerim Rüzgar'ı arıyordu. Cenk ve İpek'in de aralarında bulunduğu kalabalık bir grubu seçmişti gözlerim ama içlerinde mavilikleriyle nefesimi kesen kişiye rastlayamamıştım. Farkında olmadan iç çektiğimde arkamda hissettiğim kişiyle beraber aldığım nefesin içime kaçması bir olmuştu.
' Anneciğim, bayanlar kusura bakmayın bölüyorum ama partinin onur konuğuyla dans etmek için izninizi istiyorum.' Rüzgar arkamdan yanıma doğru adımladığında biçimli elini de tutabilmem için havaya kaldırmıştı. ' Hem böylece partiye de biraz hız vermiş oluruz. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Gelen
Teen FictionSebebini bilmedikleri bir intikam oyununun içinde birbirlerinden başka güvenecek kimseleri yok. -- Sessiz çığlıklarım gecenin göğünü delerken kollarının arasında küçücük kalmıştım.Ne kaçacak yerimiz ne birbirimizden başka sığınacak bir limanımız var...