Sandalyemi nazik bir şekilde çekti ve oturdum. "Hatırlıyor musun Hayal. Eski günleri... O zaman da böyle sevimsiz ve huysuzdun..." dedi Cem. "Demek öyle sen peki nasıldın biliyor musun...." devamını getirememiştim cümlenin. Çünkü birden yukardan aşağı güller yağmaya başladı... Ne olduğumu şaşırdım. İlk defa bir erkek benim için böyle bir şey yapıyordu. Çok mutlu olmuştum. Ama fazla güvenmiyordum erkek milletine. Sonra söze devam etti "Ben her zaman... Yani söze nasıl girilir bilmiyorum ama... Benim her zaman gönlümde sen vardın. Bekledim seni hep. Tam sana açılacakken yanına sevgilin geliyordu hep... Üniversite de de sevgilin vardı. Ben ömrüm boyunca hep seni bekledim.Benim hayalimdin... Aynı ismin gibi... İnşallah bende senin hayalinimdir. " dilim tutulmuştu ne diyeceğimi bilemiyordum... Çok şaşırmıştım. "Eee." Cahildim. Nasıl konuşacağımı bilmiyordum. Bir an kendimi kaybettim ve "Arkadaş olsak daha iyi olur. Ama öyle demek istemedim. Yani..." derken "Tamam ben seni anladım Hayal." dedi ve masadan kalktı. Kolunu tuttum ve "Gitme" dedim. Bir an durdu. 1-2 dakika öylece durdu. Sonra arkasını döndü ve "Evet seni dinliyorum. Hem arkadaş kalalım diyorsun hemde dur diyorsun. Ne demek istediğini açıklar mısın?" Dilim tutulmuştu... "Şey ben.... Seviyorum" "Neyi, kimi?" dedi Cem. Ben de birden ağzımdan çıktı ve "Seni" dedim. Bir an ne yaptığımı anlamadım. Gözlerim dolmaya başladı ve Cem birden bana sarıldı. Bende kendimi kaybettim ve ona sarıldım... 1-5 dakika boyunca böyle durduk. Bütün İstanbul Boğazı ayaklarımızın altındaydı.. Birden keman sesleri yükseldi. Ama bunu Cem yapmamıştı. Burdaki insanlar sevgililere yapıyordu. Adam geldi ve "Abim sevgiliniz çok güzelmiş." Ben ise " Biz sevgili değiliz sadece arkadaşız" diyince Cem biraz bozuldu ama bu uzun sürmedi. Adam da şaşkın şaşkın Cem'e baktı. Cem " Bizi yalnız bırakır mısın?" dedi ve adam gitti. Sonra bana döndü o tatlı dalga geçer gülümsemesiyle ve " Demek sevgili değiliz. Ben sana açıldım sende bana dur dedin. Sarıldık seviyorum seni dedin... Peki bu ne demek küçük Barbie.?" Ben ise güldüm güldüm ve en sonunda durdum. "Ayy Cem... Bilmiyorum kafam çok karıştı ilk defa bir erkek... İlk defa yani böyle bir şey yaşıyorum... Sen benim yerinde olsaydın ne yapardın ki? Cem... Cem... Cevap neden vermiyorsun." Cem " Gülüşün çok tatlıydı sevgilim." dedi ve el ele tutuşarak beni evime kadar götürdü. Annemin hoşuna gitmişti birlikte olmamız. Beni öptü ve gitti. Annem "Noldu kız. Neler oldu. Sonunda akıllandın. Bir sevgilin oldu. Allah'ım sana şükürler olsun. AYşen'in kızı evde kaldı diye dedikodu çıkmayacak" deyince ben biraz bozuldum. Annem gülürken bir an durdu. Arkamı döndüm ki babam karşımdaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bende Gelsem Sevgilim
RomantikHiç seçeneğimiz oldu mu bu dünyada? Anlatılan hikayeler arasında? Hikayelerin birinde, Bu konuda kontrol yapabilirsiniz... Ama ruh eşinizle birlikteyken hiçbir şey onarılmayacak kadar bozulamaz. Bu bakire halimi iyi kız halim kadar sevdim. Ama gerçe...