3. Bölüm

32 0 0
                                    

Babamı karşımda görünce ne yapacağımı şaşırdım. Çok utanmıştım. Yerin dibine girseydim daha iyi olurdu... Babam "Saat kaç Hayal. Nerdeydin." dedi. Annem, Babam'a anlatmamıştı Cem ve Beni... "Şeyy... Bir arkadaşım ile birlikteydim. Özür dilerim..." dedim. Babam geçenki gelişlerinden anlamıştı ve "Bu arkadaş Cem mi?" dedi. Bir an çarpılmışa döndüm. Titremeye başladım. Çok tuhaf hissediyordum kendimi ve "Evet. Cem'di." dedim. Babam " Daha önünde bir sürü yol var bu kadar acele karar verme Hayal. Acele karar verme! Ama mutlu olmak istiyorsan tabii ki de seçim senin... Ama asla acele karar verme. Affedildin. Bir daha Cem'le böyle geç gelmeyin..." dedi ve yukarı odama çıktım. Babamın böyle öğrenmesini istemiyordum ve dayanamadım gözyaşlarımı bıraktım... Birden mesaj geldi. Mesaj Cem'dendi. "Yarın sabah kahvaltıdan sonra seni alacağım." diyordu. Bende "Tamam" diye mesaj attım. Hemen güzel birşeyler seçtim. Onları askıya astım ve bugünün düşündüm gülümsedim. 

Ertesi sabah hemen askıdaki elbiseleri giyindim ve kahvaltıya oturdum. Cem gelmişti bile. Hemen çıktım ve annemi babamı öptüm... Arabaya bindim. "Günaydın." dedi Cem. "Günaydın" diye cevap verdim. Aklıma bir soru takılmıştı. "Cem biz neyiz?" dedim. Cem "Nasıl yani biz neyiz?" "Yani sevgilimiyiz şimdi?" Cem bir kahkaha attı ve "Böyle birşey böyle buluşmalar buna işaret Hayal." dedi. "Bu kadar erken mi oldu yani herşey?" dedim. "Evet Korkak." dedi ve ikimiz de güldük. Beni lunaparka götürdü. Delilercesine eğlendik. Çarpışan arabalarda hep benim sürdüğüm arabalara çarpıyordu. Gondol da ise yan yana oturmuştuk. İşte ne olduysa Dönme Dolap'ta oldu. Karşılıklı oturmuştuk. Cem herşeyi ayarlamıştı ve dönme dolabı tam 12 de durdurmuştu. En üstte. Dönme dolabın ışıkları değişmişti ve kalp olarak yanıyordu. Herkes bakıyordu. Birden bana yüzük uzattı ve "Herşey çok çabuk oldu ama... Elma dersem çık armut dersem çıkma diye öğrettiler bize Hayal... Benimle elma lütfen... Ya da benimle evlenir misin?" dedi... Birden havai fişekler yükseldi ve Hayal kalp Cem yazıyordu... Şaşırmıştım. Mutluluk gözyaşları döktüm. Herkes o anı bekliyordu. Dilim tutulmuştu. "E... e... evet!" diye bağırdım. birden romantik bir şarkı çaldı ve hem dönme dolaptakiler hemde aşağıda bekleyenler alkışlamaya başladı. Aşağı yavaş yavaş indik. Yüzük olan ellerimizi kaldırdık alkışlar daha da güçlendi... Arabaya bindik ve beni eve bırakmaya geldi... "Sanırım bunu annenler ile şimdi konuşmalıyız dedi." "Sanırım" dedim. Eve birlikte girdik ve annem babam bize baktı. Biz de onlara herşeyi anlattık. Sevindiler. Babamın sevindiğine çok şaşırmıştım. Cem evine gitti. O da herşeyi ailesine anlattı. Onlarda çok mutlu oldu... Birden mesaj geldi. "Yarın müsaitseniz seni istemeye geleceğiz." dedi. Ben aşağıya mutluluk gözyaşlarıyla indim ve annemlere anlattım. Onlarda olur dedikten sonra cevabı yazdım. O da "Tamam" dedi. Erkenden yattım... 

Bende Gelsem SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin