13. rész

151 15 2
                                    

A kifejezésem zavart lett ahogy a tekintetem elvettem Liam-ről és a mögötte álló nyurga fiúra vetettem. A fiú szokásosan magas volt, kócos, szőke hajjal, napbarnított bőrrel és egy tudatos félmosollyal, ami nyilvánlóan 'vaddá hajtotta a lányokat'. 

Először sokk volt az, ami elárasztott, ezért kinyúltam, bár Kyler megtartott. Aztán túlnyomó boldogság árasztott el, olyan boldogság, amit akkor érzel, amikor hosszú ideig nyaraláson voltál és végre hazajöhetsz. Aztán a valóság fejbeütött, mint egy teherautó. 

Mert otthon volt. Tényleg itt volt.

Szemeim bekönnyesedtek ahogy nekivetettem magam, engedve hogy felemeljen és megforgasson, mintha újra tizenkét éves lennék. A kezeim kétségbeesetten fogták a nyakát és elengedett egy mély nevetést. Ez egy olyan hang volt, amit hónapok óta nem hallottam. "Nekem is hiányoztál, Kicsi B."

Gyengéden letett, de ott hagytam a kezeim ahol voltak. "Mit csinálsz itt Baylor? Azt hittem csak hetek múlva kezdődik a szüneted."

"Úgy döntöttem meglátogatlak." vonta meg a vállát, mintha nem lenne nagy szám. Kivéve, hogy ez nagyon nagy szám volt, tekintve, hogy egy nagyon szigorú egyetembe járt ahol egy napot is hetekig tartott bepótólni. De a boldogság a szemeiben elűzte az aggodalmaim. 

Rápillantottam Liamre és Adaliára. "Ti szerveztétek ezt?"

A feje mögé tette a kezét. "Szerettem volna vele beszélni az ösztöndíjról. Csak így történt, hogy te is itt voltál."

Tudtam hogy hazudik, és ez nem csak valami érdekes egybeesés volt, de nem nagyon zavart. Többnyire, mert nem tudtam elhinni. A bátyám visszatért.

Anélkül, hogy észrevettem volna, hátraforudltam, hogy ránézzek Kyler-re, de már nem volt ott. A hely ahol volt, üresen lett hagyva, és bár ez egy pillanatra lehangolt, az érzés, ahogy Baylor összekócolta a hajam, visszahúzott a valóságba.

✶✶

"Wow, a ház egyáltalán nem változott." mondta Baylor ahogy lerúgta a cipőjét. "És a bejárati ajtó még mindig szar."

"Igen, tényleg az." válaszoltam, bevágva magunk után. Baylor ledobta a táskáját a földre, odarohant a kanapéhoz és ráugrott egy túlzott nyögéssel. 

"Istenem, egy olyan kanapé sincs az egész átkozott kampuszon, ami olyan kényelmes, mint ez." mondta, bár a pozíciója kicsit fura volt, ahogy egyik lába a fotel háttámláján át volt dobva. Elmosolyodtam magamban, figyelembe véve a dicsőséges képet Baylor Cadence-ről, a foci Istenről.

"Mennyi ideig leszel itt?" kérdeztem ahogy odasétálltam a székhez mellette. "Ha kirúgnak az egyetemből, a szüleink megfognak ölni." 

"Legyen egy kis hited bennem, hugi." morogta a párnába. Aztán felnézett rám. "El kell mennem holnap."

Elnyomtama csalódottságot, ami előjött, és megvontam a vállam. Nem lehettem önző, és kérjem hogy maradjon. "Nos, rendben van. Itt vagy most. Fáradt vagy? Vagy éhes? Csinálhatok neked--" abbahagytam a mondatom, tudva, hogy nem tudnék semmit sem készíteni neki. "Rendelhetek kaját, ha szeretnél."

"Cukinak tűnsz amikor próbálsz felelősségteljesnek tűnni." nevetett és felült, de mosolya elhaványult, ahogy kifejezése ünnepélyessé vált. "De nem. Jól vagyok. Én vagyok az akinek vigyáznia kéne rád, emlékszel?" fordult meg hogy  rámnézzen összeráncolt szemöldökkel. "Szar tudni, hogy te itt vagy egyedül. Tényleg rendben vagy?"

"Legyen egy kis hited bennem." válaszoltam vigyorogva. Jól esett hogy aggódott értem, és egy pillanatig akartam is, hogy aggódjon. Akartam hogy vigyázzon rám, mint régen, hogy ne legyek egyedül, hogy ne kelljen keményebbnek látszódnom, mint amilyen igazából voltam. De nem tehettem ezt, hisz megvolt neki a saját élete amire fókuszálnia kellett, és én támogattam. "Jól vagyok, ígérem, Bails."

"Jobban teszed ha elmondod ha nem, mert ha kiderítem, hogy hazudsz, Brynn, idevezetek és maradok." mondta, hangsúlyával jelezve, milyen komoly volt. "De mivel most itt vagyok, tudod ez mit jelent?"

"Mit?" kérdeztem, félve, hogy mik lesznek a következő szavai.

"A lefekvés idejét." mondta és felállt, hogy átdobjon a vállán. Egy percig nem fogtam fel mi történt, amíg fel nem vitt a lépcsőkön.

"Várjunk csak egy kicsit! Végzős vagyok a gimiben, Baylor! És hétvége van!" kiáltottam, gyengéden ütögetve a hátát az öklömmel. "Ezt most komolyan mondod?" 

"Mindig komoly vagyok." fújtatott vissza. "Menj el átöltözni és vedd le ezt a sminket az arcodról. Csinálok neked forró csokit, szóval siess, vagy kihűl.

"Gee." morogtam ahogy letett. "Mi ütött beléd?"

"Csak siess!" kiáltotta ahogy lesétállt a lépcsőn. Szóval ezt tettem, annak ellenére, hogy milyen fura volt a kérése. 

Bementem a fürdőszobába, hogy átcseréljem a ruháim, ami egy nagy pólóból és egy short-ból állt, és megragadtam a sminklemosót a szekrény tetejéről. Talán siettem, csak egy kicsit, úgy értem, hé: forró csoki. 

A szavak előhoztak emlékeket arról, mikor először beköltöztünk a házba. Baylor csak tizennégy volt, és a gondolat, hogy a szüleink nem lesznek velünk, hogy vacsorát csináljanak, vagy betakarjanak, vagy elvigyenek minket meccsekre...hát, félelmetes volt akkor. De felnőtt, nagyon gyorsan. Az én kedvemért.

Mert néha ez egy díjból állt hatodikos koromban, és amikor nem tudtam kezelni, ő mindig tudta mit kell csinálni. Fent maradt velem éjszakánként, csinált nekem forró csokit, és betettünk olyan filmeket, amikről tudtam, hogy nem érdekli, de nézte velem, mert tudta, én szeretem. 

Akartam valamit csinálni, hogy visszafizessem ezt, hogy megköszönjem, és az egyetlen módja az volt, hogy biztosra mentem, a jövője fényes lesz. És tudtam hogy az lesz.

Lemostam a maradék szemfestéket is, és lekapcsoltam a villanyt a fürdőszobában. Már megtettem az első lépcsőfokot, amikor észrevettem egy kis fényt a folyosón, ami nem az enyém, és nem is Baylor szobájából jött, szóval ahelyett, hogy lementem volna a lépcsőn, követtem a világítást a folyosón. 

Az ajtó résnyire ki volt nyitva, kintről hallani lehetett turkálást és káromkodást. Bedugtam a fejem, annyira, hogy lássam Baylort a szoba közepén körülvéve fájl mappákkal. 

Hívj őrültnek, de úgy nézett ki, mint egy szellemidézés irodai eszközökkel. 

"Bails?" kérdeztem, egy értetlen kifejezést felvéve az arcomra. Az ablakok mögötte jelezték, milyen késő van, de annak ellenére úgy tűnt, keményen dolgozik. "Mit csinálsz?"

Gyorsan felkapta a fejét mielőtt végignézett a környezetén és beletúrt a hajába egy elkeseredett sóhajtással. "Kerestem valamit, de nem úgy néz ki, hogy akármi is van itt." Küldött felém egy félmosolyt és arrébb rúgta a mappákat. "Bocsi, a forró csokit lent van. Megyünk?"

A keze kivezérelt a szobából ahogy még utoljára körülnéztem, de becsukta az ajtót, mielőtt jól meg tudtam volna nézni akármit is. Felemeltem a fejem, hogy találkozzak a tekintetével, és megszólaltam halkan. "Mi történik?"

"Semmi, semmi." mondta egy elutasító legyintéssel. A mosolya szélesebb volt, mint normál esetben, szóval tudtam, hogy valami folyik itt. Miért nem mondta el nekem? Amikor továbbra is néztem, elfordította a tekintetét és levette a hangját. "Nem foglak bevonni olyan dologba, amibe nem kell neked, Kis B. Csak bízz bennem, rendben? Tudom mit csinálok. Csak arra fókuszálj, hogy suliba mész, és csinálod amit mindig is szoktál."

"Mit? Megtartani az alacsony profilt?" mondtam keserűen, azaz, amíg rá nem jöttem egy fontos tényre.

Egyáltalán nem tartottam alacsony profilt.

Köszönöm Kyler rohadt Fellan.

__

Próbálom bepótólni az elmúlt hónapokat...😂

The locker exchange (magyar fordítás)Where stories live. Discover now