DÖNÜŞ

35 9 0
                                    

Dinlenmek için koltuğuma oturur vaziyette uzanırken ,ellerimi bağrımda kenetliyor .Aynı zamanda bütün vicudumu , dolaşan yorgunluk ağrılarını dinliyorum.

Aslında ruhumunda çok ağrıdığını hissetmemeye imkan yok hani.

Önce açık kahverengi gözlerimi, yukarıya yavaş yavaş başımla beraber kaldırırken . Ruhumun taaaa
derinliklerinden gelen gizemli bir fısıltı:

" Aaahhhh ediyor. "Tozlanmış yıllara.
Aynı zamanda gözlerimi tavana dikip kocaman açıyorum.

Sonra gözlerim yorulup yaşlanırken
göz kapaklarım istem dışı usulca kapanıyor.

Geçmişin acı etkileriyle yaşlanan gözlerimden , yanaklarımı yakacak kadar sıcak göz yaşları , bir şelaleyi andırırcasınsa akıveriyor.

Ruhumun taaaa derinliklerinde gizlediğim, çocukluğumdan bir kesit
geliveriyor aklıma.

Hasretlik ve özlem diz boyu Yine Annemin elinden geldiği kadar, bize baktığı ve ilgilendigi günlerden birine uyanıyorum.

Büyük bir hışımla yattığım yerden fırlayarak kalkıyorum.Koşarak, iki katlı müstakil evimizin tahta eski kapısına varıp, balkona çıkıyor, evin dışarıdan olan merdiveninden aşağıya bakarak.

_Anneeeee! Anneeee! Beni duymuyormusun anneeee !

BABAMI rüyamda gördüm eve geliyordu. Rüyamda gördüm anneeeee, !

Babam bu gün geleceeeeek.!

Annem her zamanki gibi hayatımızı idame ettirebilmek için çalışıyor , bir otarafa bir bu tarafa gidiyordu .

Merdivenin alt önüne durup dikildi .

Ve sadece Allah allah diyerek başını yan tarafa eğdi ve işinedevam etti tabiki pek inanmayıp , ciddiyede almamıştı.

Bunu anlamakta beni çok üzdü.

Artık acaba gelirmi ? Diyerek güneşin etkisiyle ısınmış beton merdivenlere, oturup ,bir aşağı bir yukarya doğru bakıyorum.

Sonra kahvaltı yapmak için sofranın etrafında birleşiyoruz.hiç iştahım yok.Birde yumurta kokusu birleşince tam oluyor.

Biraz yesemmi diye düşününce de abimler aklıma geliyor onlara bırakıyorum.

Onları o kadar çok seviyorum ki onlar benim yerime yesinler diye yemeyip aç duruyorum.

Tekrar gördüğüm rüyam aklıma geliyor dışarıya fırlıyorum.

Amacım babam rüyamdaki gibi geldimi ona bakmak.Çünkü rüyamın çıkacağını hissediyorum.

Bu kezde aşağıdan gelen dedemi görüyor ,hemen koşarak evimizin karşısındaki küçük kum yığınının üzerine çıkıp ,dedemin yanımıza gelmesini bekliyorum.

Dedem hemen hemen her hafta pazara yumurta satmaya giderdi.

Dedem geldi ve küçük abimin  ellerine, birer birer bir sağ eline birde sol eline olmak üzere 2 tane yumurta  banada sadece kız olduğum  için  1tané yumurta veriyor.

Yani ona erkek diye ve onun ismini taşıyor  diye 2 tane yumurta  verdi.

Evet dedem hep böyle yapardı.
Çok zorgelirdi ama birşey demezdim.
Çünkü çok aksi bir kişiliği vardı...

Birşeyler demek istiyor ama diyemiyorum.

Zaten çok konuşan bir tip değilim. Kızlar çok konuşmaz deyip hayat boyu susturulmyşum.

Ben yine babam ne zaman gelecek diye sıcacık merdive yerleşip babamı bekliyorum.

Gizemli Fısıltı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin