Part 1

334 38 6
                                    

'mam, plzz geeft me nog 1 kans oké ik zal me best doen op school, maar stuur me niet na een kost school!'

het spijt me schat maar ik heb je al zo veel kansen geven. Je kliert alleen maar op school je leert niet je doet niks aan je huiswerk nee je gaat na de kostschool.

"als papa nog leefde dan had ik niet gehoeven." "juul laat papa hier buiten." "ja dat moet de laatste tijd altijd he, nu nik en jij samen wonen. Eigelijk wel fijn voor jullie als ik weg ga eindelijk samen!" Was ik te hard geweest in mijn woorden maar het was toch ook zo na paps dood was nik zo snel gekomen. Niet aan denken dan ging ze huilen dat wou ze niet

Juul" "doe  is normaal we houden ook van jou maar het is beter ik wil hier niet mee over hebben oké? de kost school heet trouwens: toekomst.' 'Leuk voor je ik zie jou niet meer in de toekomst hoop ik, Ik ga na boven'. kort keek ze haar moeder aan.

Toen ze boven kwam opende ze haar Mac-book en typte de naam van de kost school in. Een aantal afbeeldingen van de kamers kwamen in zicht er onder stond dat je de kamer met z'n 4tn deelt vaak 2 jongens en 2 meisjes de er zijn 2 slaapkamers de meiden en jongens liggen apart de keuken douche en wc worden wel gedeelt....

Dan nog wat school regels die ze niet door keek toen zag ze onder aan het adres groot sond er Londen.. NEDERLANDSE KOSTSCHOOL
Dit had ze mis gezien nog eens keek na het adres.. hoe kon haar moeder.

"mama!" Haar stem trilde van woede. Ja lieverd het is in  Londen.'  'Dat klopt' dit ga je niet menen... Hoe kun je?? M'N VRIENDEN! Juul niet zo schreewen de tweeling.. (Julia's 2 jongere half  broertjes van 0) oh ja daar draait alles altijd om hé Nik en de tweellig Julia mooi na Engeland mooi geregeld me kamer uit ik wil je nooit meer zien.

Ik kijk wel hoe ik op Schiphol kom de tickets heb je zeker wel benden liggen. Morgen ging ik weg na Londen.

Wat vinden jullie er van comment in de rea en stem natuurlijk even
Xxx


@pinterest

Raare Exen, En Een Romantische Mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu