part 5

178 2 0
                                    

Pov Nick

Onverwacht drukt ze me van zich af. Op haar wangen waren lichte blosjes gekomen. ze keek heel verbaasd om zich heel. Wat haar innorm schattig maakte, mijn wolf vechte in mijn hoofd om de controle over te nemen maar dan had hij haar gelijk gemarkt en keihard genomen ik grijnsde toen ik daar aan dacht. Het leek wel of haar ogen weg draaien voordat ik het wist viel ze flauw, ik kon haar nog net op tijd op vangen. Wat was ze zo onzettend cute.

Pov Julia.

Verbaasd knipperde ik met mijn ogen tegen het felle licht. Mijn mond voelde kurk droog aan. Ik wou roepen dat het licht uit moest maar er kwam geen geluid aan mijn kil. Ik voelde een hand op mijn hand voorzichtig kneep ik. Ik voelde iets zwaars van me buik afgaan. Gefrustreed probeerde ik nog een keer me ogen openen te krijgen en deze keer lukte het. 2 bruine bijna zwarte ogen keken me aan. Ik probeerde me te herinneren wat er net allemaal was gebeurt en hoe ik hier nu eigenlijk terecht kwam. Alles kwam in één keer terug, de knappe jongen, de stem in mijn hoofd. Kijk dan onze mate is zo knap. Verbaasd keek ik om me heen of ik iemand zag. Iemand in me hoofd begon te lachen nee je kan me niet zien ik zit in je hoofd ik ben je wolf
Wie wie ben jij? Ik ben Alice je innerlijke wolf. Wolf? Ja wist je niet dat je die kreeg op je 16. Ze bleef nog even door praten maar ik verbreekt het contact. Verbaasd knipperde ik met me ogen. De jongen naast me keek me bezorgt. 'Gaat het.' Me stem klonk schor toen ik andwoorde 'Mag ik een beetje water?' 'Tuurlijk' hij glimlachte en drukte een kus op me wang, verbaasd keek ik hem na. Hij kwam terug met een heerlijk glas koud water. Toen ik het op had, 'weet jij wie die stem toch is, steeds hoor ik een stem in me hoofd.' Nick keek me glimlachend aan 'Dat is je wolf in je hoofd, wist je niet dat je een weerwolf bent.' Ik begon te lachen 'volgens mij geloof jij iets te erg in films, weerwolven bestaan niet.' 'Oké dan laat ik het je zien.'A voordat ik het wist veranderde hij in een wolf geschrokken sloeg ik een hand voor mijn mond. 'Oke oke ik geloofje.' Me srem trilde toen ik dat zei. Waren al die films dan toch echt?'
'Wat is je naam?' Vroeg de stem van de onbekende jongen. 'Ik ben julia, aangenaam, en jij?' 'Ik ben alfa Nick .' 'Alfa?' Vroeg ik verbaasd? 'Een alfa' begon hij uit teleggen. 'Is eigelijk de baas van de roedel, en voordat je gaat vragen wat een roedel is, een roedel is een groep met weerwolfen bij elkaar, je hebt meer roedels. Somige zijn vijanden. En somige zijn vrienden, Elke wolf heeft een mate, een mate is je ziels verwant. De maangodin heeft ze aan elkaar gekoppeld.' Ik kniperde even met me ogen na zo veel informatie. ' Wat zegt je wolf allemaal in je hoofd?' Vroeg nick een beetje aqert keek ik weg. 'Uhm nou ja van als je me mate bent en uhm.. ' even aarzelde ik, ik voelde gewoon me wangen rood Werden. Ik zag Nick grijnzen. Ik voelde me zo mogelijk nog roder worden. 'Zeg het maar.' Zei Nick hij grijnsde lachend. 'Nou ja dat ze je knap ik vind.' Het liefst had ik toen door de grond gezakt. Hij lachte arrogant. 'Weet ik weet ik.' ik rolde veel zeggend met me ogen. Daar door grijnsde die alleen maar erger. 'Een grijns om te zoenen' prevelde mijn wolf Ik rolde in gedachten met me ogen. Jaa dat deed vaak. Ik hoorde me wolf lachen. 'Over de kamer waar je slaapt hoeven we niet te praten, je slaapt natuurlijk bij mij.' Met open mond staarde ik hem aan. 'Mooi niet! Ik ken je amper.' Dreigend kwam hij op me af ze ogen hadden een donkere uit drukking. 'En of je bij mij slaapt, en over dat kennen daar kom je snel genoeg achter.'

Eigenlijk zouden jullie wel boos op me moeten zijn, een week en paar dagen later pas updaten en nu ook nog een kort hoofdstukje ik kan beter niks meer beloven en geen updaten vanneer ik weer een lang en leuk hoofdstik heb.

Raare Exen, En Een Romantische Mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu