part 9

111 1 0
                                    

De volgende dag werd ik wakker in 2 grootte sterke armen bewegen was onmogelijk. Had ik hier problemen mee  als ik eerlijk was niet. Het lag heerlijk veilig, ik voelde me of niemand op de wereld me wat kon doen.  Ik drukte nog wat dichter tegen zijn borst en sloot me ogen nog even 5 minuutjes.

Pov Nick
Ik voelde haar wakker worden. Ze probeerde zich iets te bewegen maar ver kwam ze niet. Ik verwachtte dat ze me nu wel wakker zou maken en vragen of ik haar los wou laten. Maar niks van dit alles gebeurde. Ik hoorde haar alleen zachte tevreden geluidjes maken. Of als ze het heerlijk vond om hier zo dicht tegen mij aan te liggen. Ik moest moeite doen om mijn ogen niet open te doen, maar ik was bang als ik dit zou doen haar afteschrikken. Door de mate band voelde ik een gevoel binnen komende dat ze zich heel veilig bij mij voelde. En ik,  ik kon alleen gelukkig zijn! Alleen nog maar vaker zijn mijn wolf in mijn hoofd haar naam. Liefste noemde ik haar juultje niet omdat ze klein was. Maar eerder omdat haar ogen oplichten als ik haar Juul of juultje noemde. Nee juul was niet klein bromde mijn wolf. Niet Als we dat wouden hellemaal niet. Ze is prachtig waarom zou ik daar een klein formaat van willen hebben. Gromde mijn wolf. Juul had een normaal lengte ik schatje 1.73. Ze was niet dik. Maar ze was wel stevig. Mijn wolf had hier hellemaal geen problemen mee. Voor dat we mijn mate ontmoeten valden we ook nooit op dunne meiden. Niet Als dat lelijk was, maar niet zijn type. Alleen maar bot mompelde zijn wolf. Zonder dat ik het zelf door had. Waren we rondjes aan het streken of mijn mate haar rug. Ze opende langzaam haar ogen en glimlachte zacht. Ik kon alleen terug lachen en bewonderend na haar kijken. Ze vroeg hoelang ik al wakker was, ik negeerde haar vraag en drukte een lange kus op haar lippen. En toen ik dit gedaan had brak er een zoen moment uit. Ik liet mijn lopen over haar mond glijden gelijk beantwoorde ze zijn kus.  Terwijl ze zich terug trok om adem te nemen. Gelden mijn lippen in haar nek. Ik zuigde waar eens haar mark zou komen ze kreunde zacht. Ik moest me zelf in houden om niet meteen haar te bijten dit moest op een speciaal moment. 'Nick' mmm mompelde ik terwel ik door ging met plaatsen van kusjes. Ze haperde eve. ' moeten we niet na school?' ' Fuck' snel keek ik op mijn wekker. 7.50 we hadden nog 40 minuten. Voor mij was het niet erg als ik te laat kwam. Maar mijn mate moest geen achterstand op lopen. En omdat ik de gene was die haar moest beschermen moest ik wel mee. ' ga jij maar eerst douchen' juul gerinkte ' stress kip' 'dat hoorde ik' ik verplaatst mijn handen na haar zei. En begon haar te kietelen. Dit geluid was 1 van de mooiste dingen die ik ooit had gehoord. ' genade' smeekte ze. Ik glimlachte zacht terwel ik stopte en haar handen boven haar hoofd zette. Kuste ik haar. ' zeg dat ik een lieve stress kip ben' bij elk woord drukte ik een kus in haar hals. Ze kon haast niet praten ' je bent' ik zuigde nog iets zachter. En drukte nog een paar kusjes in haar nek. Ze kreunde. ' een' ze boog zich voor over en terwijl ik mijn greep losser maakte. Omdat ze zo ik dacht wou kussen. Rende ze weg. Ze deed de badkamer deur achter zich op slot.' Een stress kip.'  Mijn wolf gromde en ik kon alleen maar grijnzen. " babe , babe, dit een gevecht die jij niet kan winnen, maar weet i love you!'

Weer een hoofdstukje 😘

Raare Exen, En Een Romantische Mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu