part 10

79 2 0
                                    

Nog eens keurend liet ik mijn blik over mijn lichaam dwalen. Ik stond voor de spiegel in de geweldige kleedkamer. Heb ik daar al over vertelt? Het is geweldig. Ik had thuis vroeger ook zo kamer maar het was altijd mijn plan om die eens op te knappen. Maar deze was perfect. Alles was gesorteerd, tegen de muur waren mooi stijlvolle kasten als je met je hand een kledingstuk er uit pakte of er voor bewoog schoten de lampjes aan in de kast. De vloer was met laminaat belegt en er op lag een rond vloer kleed. Er was 1 prachtige grootte spiegel. En tegen 1 van de muren was een scherm met touch screen waarop je al alle trends van kleding kon bekijken. Ik was dol op kleding vroeger toen ik nog een klein meisje was speelde ik altijd topmodel, een spel waarop je een eigen model had. Zo geleden mijn gedachten veder. Ik schrok op van het alarm van mijn tellefoon, 5 voor 8 gaf het display aan, ik kende me zelf ik was een droomer daarom zette ik altijd een werker zodat ik de tijd niet vergat. Ik hoefde alleen nog schoenen uit te zoeken. Een paar witte sneakers die goed bij mijn bruine benen afstakken werden het. Ik rende snel door de gang na de keuken. Verast keek ik na de eet tafel. een heerlijk ontbijt stond al klaar. 'ik hoop als je dit lust.' Die stem wat sexy mompelde mijn wolf. Ik kon alleen maar instemmen. Ik glimlachte lief; ' dankjewel wat lief!' Nick  glimlachte terug: 'ik dacht als ik daar wel wat voor terug kreeg zijn.' Zijn ogen  waren recht op mijn lippen gericht. Ow shit hoe moest ik nu weer reageren? Zonder dat ik het zelf merkte beedt ik op mijn lip. Terwijl ik alle optisch in mijn hoofd door nam stond Nick met een luide grom voor mij, geschrokken keek ik hem aan deed ik wat fout? Voordat ik mij kon verontschuldigen kwamen zijn lippen liefdevol maar met lust op me de mijne!
Nick
Hoe ze daar stond een beetje besluiteloos, zenuwachtig beet ze op haar lip het maakte me gek van binnen, ik stond voor haar zonder dat ik het zelf wist. Haar lippen wow ik had ze al in beslag. Toen ik haar zoende schoot het door me heen: stel ze had een vriend en ze vertelde het me niet? Ze snel als ik begon met zoenen zo snel stopte ik ook, verbaast keek ze me aan. Ik ging met me rug na haar toe staan en deed net of ik de jus uit de koelkast pakte en schonk het in een glas. 'Is er iets?' Vroeg haar mooie stem. Ik deed net of ik verbaast was. "Nee Hoe zo?' 'Je zoent me plots en dan stop je?' 'Deed ik iets verkeerd?' De onzekerheid straalde van haar gezicht. Mijn wolf gromde van binnen. Zeg gewoon wat de denkt! ' heb je een vriend?' Het kwam er bot uit.

Weer een hoofdstuk.
Veel leesplezier! 

Raare Exen, En Een Romantische Mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu