Julia
Ik verdiepte de kus nog meer en wou als er geen einde aan kwam. Zijn handen streelden mijn rug als een liefkozing en een bevestiging van al de woorden die hij net had gezegt. Ik voelde de tintelen die door me lichaam gierden! nu wist ik waarom dates en alle even relaties op niks uit liepen bij mij, hij was mijn ware!De kus voelde voor mijn gevoelde veel te kort. Nick glimlachte na me. 'De pizza word koud.' Geschrokken dacht ik aan de pizzakoerier die net nog op de grond had gelegen! Ik keek na links en er was geen spoor van de jongen te bekenen wel lagen er 2 pizza dozen op de grond.
Nick grijnsde: ' zo die is weg gewerkt' verontwaardigd keek ik hem aan. Maar voor dat ik wat kin zeggen waar zijn lippen kort op de mijne. Veel te kort naar mijn zin,, hij trekte terug ' straks meisje straks krijg je meer, maar nu eerst pizza je moet goed eten!' Ik kon alleen maar heel rood worden.Ik nestelde me heerlijk op de luxe hoekbank. Nick kwam binnen gelopen een met 2 glazen cola ' lust je dit?' Vragend keek Nick me aan. Ik glimlachte; ' heerlijk precies waar ik zin in had.' Nick kroop naast me op de bank. En sloeg gelijk zijn armen om heen. 'Als je me dit vanmorgen had vertelt als ik met een jongen die ik nauwelijks kende, had gezoend en nu zo close op de bank zat.' Nick grijnsde; ' dan was je heel blij geweest.' ' echt niet dan had ik je kei hard uitgelachen!'
'Maar euh vertel is iets meer over je zelf.' Nick keek me vragend aan; 'wat wil je weten?' 'Alles' andwoorde nick stellig, ' zou ik beginnen bij de basis dingen?' Nick glimlachte en knikte,, zijn hand geleed langzaam over mijn rug en gaf me een gerustelend gevoel toch kon ik nog niet alles vertellen, daar moest ze meer vertrouwen voor hem hebben.
' ik ben opgegroeid in een klein dorp naast het bos.' Begon ik, ' lang heb ik daar niet gewoond, 2.5 jaar om precies te zijn, en kan me daar ook weinig van herinneren. Wel weet ik dat we daar weg zijn gegaan omdat mijn moeder het niet trok dat heb ik opgevangen uit één van de ruzies, mijn vader vertelde ons zelf dat het kwam door het veranderen van werk. We zijn verhuis na utreht. Toen we 11 jaar in utrecht woonde is mijn vader overleden.'
Na mijn laatste woorden trok Nick mij in een knuffel. ' het spijt me voot je, als liever niet alles vertelt hoeft dat niet prinses.' Langzaam streelde hij mijn haren en toen kwamen de tranen die ik nooit had gelaten. Nick tilde me op en legde me op zijn schoot mijn hoofd ruste tegen zijn schouder langzaam over viel mij de moeheid en viel ik in slaap.Als ze nu echt hoort wie Nick echt is zou ze dan noch steeds bij hem blijven.
Lieve lezers,
Hier weer een hoofdstuk
X
JE LEEST
Raare Exen, En Een Romantische Mate
Werewolfals Julia op een kostschool gaat wonen verandert haar leven compleet... voraal Nick een jongen die bij haar op de kamer woont laat duidelijk merken als hij haar wil. Klein stukje uit het verhaal: Met mijn voet probeer ik de deur open te duwen...