Julia
Ik me zelf moest ik echt niet in de lach schieten. Eerst me zoenen naast me slapen ( nee nee er was niks gebeurt) en dan vragen of ik een vriend had. Wat lach je gromde hij. Hij duwde mij grommend tegen de muur. 'Lieve schat, natuurlijk heb ik geen vriend, maar wie zegt als ik geen vriendin heb? Zijn ogen vernauwde zicht spleetjes Ik weet dat je liegt wil je foto's bewijs Ik haalde mijn telefoon uit mijn zak en scrollen naar de eerste afbeelding die ik kon vinden met mij en een vriendin als we elkaar een knuffel gaven. Hij grijnsde 'je kan me veel wijs maken lief maar dit is vriendschappelijk.' Zijn lippen belanden op de mijne en hoe heerlijk dit ook voelde drukte ik hem weg. ' sorry maar ik denk niet als me vriendin dit leuk vind.' Ik kon niet na laten om te lachen. Draaide me om en liep lachend de kamer uit. Ik hoorde hem zacht grommen.
Nick
In me zelf moest ik lachen maar mijn wolf was woest. Een vriendin? Zijn stem was vol verdriet , stel ze maakt geen grapje? De domheid van mijn wolf was nu echt een top punt! De sarcasme van haar woorden hadden er afgedrukt en wat had ik me aan gesteld verschrikkelijk!
Ik liep achter haar terwijl ik samen met haar door de gangen van het geweldig groote gebouw na buiten liep. Mijn wolf maakte steeds op merkingen over hoe mooi ze wel niet was! En hoe mooi haar haarlokken uitkwamen op haar bos groene jack. En ja niks van zijn woorden kon ik tegen spreken.
Of als ze zich voelde aangesproken draaide zich om op haar hakken wat er schattig uit zacht bij andere vrouwen irriteerde ik me gek als ze dat deden maar bij haar zag het er schattige en lief uit. 'Kan je het zien vriend?' Ondeugend keek ze me aan. Ik grijnsde 'mm je bedoelt dus als ik het minder goed kan zien als ik je wel mag vast houden en je geweldige haar mag strelen' haar reactie was alleen die schattige vuurrode gloed doe over haar wangen gleed. Toen de rode blos was wegzakt mompelde ze. ' vast houden nooit me vriendin he?' En ik gromde trok haar bezittelijk tegen me aan. Het maakte me niet uit als andere beleven staan en ons aan bleven gapen.
Hellemaal verdiept in haar heerlijk haar, geur en lippen. Werd ik opgeschrikt door getik van ferme hakken shit mijn moeder. Ik wou Julia nog snel een zei gang in trekken maar nee ik was al te laat.
'En Nick is dit nu je volgend vriendinnetje?' Parmantig stond me moeder voor me met haar handen in haar zei. Versta me goed mijn moeder is geen Bitsch ze zegt alleen alles wat ze denkt en vind. Maar nu op dit moment was ik daar nu niet zo blij mee. En om nu midden in de gang te gaan vertellen als dit me mate was had ik ook geen zin in. Dus de enige mogelijkheid was om Julia mee te trekken en van haar weg te lopen
Dat was me plan ja. Maar Julia trok haar hand uit mijn hand en ging voor me moeder staan. ' hoe bedoel u volgend vriendinnetje' me moeder grijnsde ' nou ja vriendin is een verkeerd woord scharrel kan je beter zeggen.' Ik gronde zacht ' mam, Juul kom.' Maar Juul deed of dat ze me niet hoorde en vroeg: 'en wat doet Nick dan met die scharrels?' ' kind wat denk je als ik dat weet ik hoor alleen de verhalen'
Dat was het moment als ik hoopte als Juul niet zou vragen welke verhalen maar ja alles wat ik vandaag hoopte ging anders
JE LEEST
Raare Exen, En Een Romantische Mate
Werewolfals Julia op een kostschool gaat wonen verandert haar leven compleet... voraal Nick een jongen die bij haar op de kamer woont laat duidelijk merken als hij haar wil. Klein stukje uit het verhaal: Met mijn voet probeer ik de deur open te duwen...