part 6

128 5 0
                                    

Julia
' Verbaast schudde ik met me hoofd wat denk je nu echt dat ik met een jongen die nog maar amper ken in bed ga lliggen.' Terwijl ik mijn bedden goed uit me koffer haalde vroeg ik:' nou vertel wat is dat twee...' ik had me zin nog niet uit gesproken of ik werd van achter vast gepakt. Ik gilde geschrokken 'gast doe normaal.' Nick zn ogen waren alleen maar donkerder. Nick duwde me tegen de muur. Wat was hij knap. Tuurlijk had ik dat al eerder gezien maar nu hij hier zo boos voor me stond zag ik het in een keer duidelijk. En voor dat het wist drukte ik mijn lippen tegen de zijne! De kus was heerlijk een warm gevoel ging door me heen mijn handen grepen maar zijn haar. Zonder dat ik het door had kreunde ik. Geschrokken duwde ik hem van me af. Waar was ik mee bezig?'

Nick

Mijn wolf was woest. Hard rende hij door me hoofd. Ik keek naar haar, haar haren had ze in een rommelige knot gebonden het stond haar zo cute. Ik kreunde gefrusteerd ik grootste alfa van het land was een sofie echt wat dacht ze als ze zelf kon bepallen waar ze sliep. Ik gromde ze sliep hier nasst mij in mijn bed. Ze was aan het praten over een tweede bed. Maar voor dat ze haar zin of kon maken had ik haar vast gepakt en tegen de muur geduwt. Ik keek naar haar zachte rode lippen. En voor dat ik het wist zaten ze op de mijne. Toch een beetje verbaast zoende ik haar terug. De zoen werd steeds dieper. Ze kreunde. Ik grijnsde. Geschrokken dieuwde ze zich van mij af. Spottend keek ik haar aan. ' doe je dat altijd bij jongen die je nog Maar net kent.' Ze bloosde en draaide zich boos om. Ik grijnsde. Er vormde een plan in mijn hoofd als ik nou is voor haar zou koken en daarna een leuke horror ik grijnsde de beste manier om haar in bed te krijgen was een enge horror film. 'Hey juul schreeuwde ik ik hoor
een vaag Jaa terug.' Ik ga pizza bestellen welke smaak wil je?' Het iedee om te koken had ik geskipt ik wist toch al hoe dat zou aflopen. 'Zwart en verbrand'  mopelde me wolf Ze kwam aan lopen met een boek in haar hand. Ze glimlachte verlegen. Om te zoenen kreunde mijn wolf. Ik knikte in stemment. Hey welke pizza wil je vroeg ik weer. Uhm ze zuchte ik kan altijd zo moeilijk kiezen tussen salami en Hawaï. Ik lachte half half dan maar. Ze glimlachte lief. Ze kroop in de hangstoel die voor het raam stond. En rilde zich op met haar boek. Ik pakte me telefoon en bestelde 2 pizza's.
Hier onder de hangstoel

De bel ging Julia stond op ik doe wel glimlachte ze

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De bel ging Julia stond op ik doe wel glimlachte ze. Van de bank waar ik zat kon ik de binnen kant van de voor deur zien ik zag haar door de gang na daar de deur lopen en de deur openen. Een jongen stond voor de deur ik zag dat hij redelijk knap was in hoeverre ik daar verstand van had. Ik gromde gefrustreerd, Julia lachte om een grapje ik was er klaar mee, wat dacht zn klote pizza verkoper wel niet dat hij mijn mate af kon pakken. Ik rende haast door de grote glazen duren van de kamer na voordeur en duwde Julia voorzichtig op zei ook al was ik boos met Julia moest ik voorzichtig zijn. De jongen keek verbaast op toen hij mij zag. 'Alp...pha' kwam er stoterend uit zijn mond. Ik hIjgde zacht en legde mijn handen om de nek van de jongen. Ik zette langzaam druk en boog mijn hoofd richting zijn oor 'je blijft' ik drukte nog wat harder 'van mijn mate af' nog eat harde drukte ik zijn nek in op het woordje mate legde uk de aandacht. Ik hoorde Julia geschrokken mijn naam roepen. Ze huilde hoorde ik. Geschrokken draaide ik mij om en haalde daar door mijn handen uit de jongens nek. Hij viel op de grond maar ik richte mijn aandacht er niet op al mijn aandacht is op Julia gericht. Ik nam haar in mijn armen maar ze probeerde zich los te trekken. Het gevoel van haar dat door de mate van binnen kwam was onbeschijfelijk teleurgesteld maar ook een beetje trots en verlegenheid. Trost waarom? Ik keek haar verbaasd aan. '⁷je houdt van me' vroeg ze verbaasd? Had ik dit gezegr in mijn boosheid? 'Tuurlijk houdt ik van je liefste kleime mate!' Ze glimlachte zacht en drukte zich tegen mij aan!




* lieve mensen*

Hier eindelijk weer een hoofdstuk van mijn mate! Ik word steeds enthousiaster over het verhaal! Ik werk steeds kleine stukjes aan een hoofdstuk, de spelling ga ik later veder controleren maar eerst alle ideeën uit mijn hoofd werken. Blijf zeker wachten op een nieuw hoofdstuk 🤗

Groetjesss!

Raare Exen, En Een Romantische Mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu