Hello kitty 1970 yılında çinli bir kadın tarafından yaratılan ürkütücü ve şeytani bir karakterdir. Bu kadının küçük kızı korkunç bir hastalığın pençesindedir. Zavallı kız ağız kanseridir. Doktortorlar ne denerse denesin kız bir türlü iyileşmez. Ve durumu hiç te iyiye gitmeyen 14 yaşındaki küçük kız için doktorlar pek bir şans olmadığını ve büyük ihtimalle kısa bir süre sonra öleceğini söylerler.
Tüm umutlarını yitiren bu zavallı çinli kadın kendini din e adar. Her gün her saat kiliseye gitmeye başlar ve sürekli dua eder. Ancak kızının durumu her gün daha kötüye gider. Ve küçük kız asla iyileşme belirtisi göstermez.
Başka çözümler aramaya başlayan çaresiz kadın daha korkunç birşey yapar. Satanist e yönelir ve şeytana iyileşmesi ve uzun sağlıklı bir hayat sürmesi için herşeyi yapabileceğini söyler. Şeytan, kendisi ile bir anlaşma yapmak isteyen kadına kızını iyileştirebileceğini söyler. Ancak karşılığında birşey ister. Sadece birşey...
Kendisi için dünyadaki birçok çocuğun sevebileceği bir karakter yaratmasını ister. Ve bu karakteri seven onun herhangi bir oyuncağına sahip olan ya da o karakteri bir şekilde bir yerinde taşıyan herkesin gizlice şeytana tapacağını belirtir.
Şeytanın bu isteğini hemen kabul eden ve kızıda kısa bir süre içinde iyileşen kadın Hello kitty karakterini yaratır. Bu karakterin ağzı yoktur. Ve söylenene göre bu kadının ağız kanseri olan kızının, kedi kulağına benzeyen kulakları ise şeytanın boynuzlarını temsil etmektedir. İsmi ise hello kitty yani hell-o kitty yani
Hell ingilizcede cehennem kitty ise çincede şeytan anlamına geldiği söylenir.Kadının şeytan için yarattığı bu karakter yani hello kitty o kadar popüler olur ki namı günümüze kadar gelir. İnanışa göre kim herhangi bir hello kitty ürünü alırsa gizlice şeytana yardım eder. Ve onun gücünün daha da büyüyerek yayılmasına destek verir...
Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bu benim tamamen kendi araştırmamdır.
Hikayeyi beğendiyseniz ☆☆☆
Ve daha çok bölüm gelmesini istiyorsanız beni takip edin....