Küçük bir kasabada yeni bir ev satın aldım. Ev oldukça ucuzdu ama en önemlisi şehirden uzaklaşmam gerekiyordu.
Birkaç ay önce beni sürekli birinin takip ettiğini farkettim. Her hareketimi takip eden bir sapık. Onu tutuklatmayı başarmiş olmama rağmen her an beni izleyen gözlerin düşüncesi aklımdan çıkmıyordu . Heryerde evde ,işte, sokakta, yatarken, tuvalette heryerde izleniyormuş gibi hissesiyordum. Bu yüzden de daha az insanın yaşadığı bir kasabaya taşınmaya karar verdim. Bu kararımın psikolojim için iyi geliceğine emindim. Biraz daha huzurlu olabilirdim.
Evi bana gösteren emlakçı, bu evde eskiden bir seri katilin yaşadığını söyledi. Bu yüzden de fiyatı oldukça düşüktü. Ancak hem emlakçı hem de yan kapı komşum buna aldırış etmemem gerektiğini söylediler. O zamandan beri bu evde dört farklı kişi gayet normal bir şekilde yaşamaya devam etmişler. Evi çok sevdim mobilyalar düzenlenmiş bir şekilde, çok rahat. Kasabada yaşaan insanları da sevdim. Hepsi çok misafirperverler. Akşamları yemeğe davet ediyorlar. Ancak bir hafta sonu herşey tamamiyle tersine döndü. Neden bilmiyorum ama birinin beni izlediği hissini eskisinden çok daha ağır şekilde hissediyordum.
İlk başlarda umursamamaya çalıştım ancak gece uyuyamaz hale geldim .Sürekli gözlerimin altı uykusuzluktan mosmor geziyordum ve nefes aldığım kadar esnemeye başladım. Yan komşum benim bu halime üzülüp birkaç gün kendisinde kalmam için beni davet etti.Bu arada eskiden evimde yaşamış olan seri katilin hikayesini de öğrendim . Kurbanların kaç kişi olduğu tam olarak bilinmesede aşırı dercede narsist bir adammış. Söylenenlere göre izleniyormuş gibi hissetmediği zaman uyuyamıyormuş. Kendisini izlemesi için bir korkuluk diktiği sırada yakalanmış. Korkuluk ise 17 yaşında genç bir kızmış. Bu hikaye tüylerimi diken diken etti.
Tabiki de eve geri dönünce sanki yüzlerce göz beni izliyormuş gibi hissetmeye başladım. Aynı hi yüzlerce gözün beni izlediği hissi geri geldi. Kendime hakim olamayıp elimdeki bıçağı fırlattım. Ve mutfak duvarına saplandı. Kendime kızarak bıçağı çektiğimde duvarın arkasında, bi kavanozun içinde bir çift gözün bana baktığını gördüm. Şu anda ise polisleri evimin duvarını sökerken izliyorum . Şimdiye kadar küçük cam kavanozlarda toplam 142 çift göz buldular. En korkuncu ise gözlerin her biri bana bakıyor.