⛈0.9⛈

346 20 0
                                    

Scarlett: Vay canına 5 gün oldu ✅✅

Scarlett: Ama sen hala yazmadın şaşırtıcı ✅✅

Scarlett: Yoksa vaz mı geçtin? ✅✅

***

Karmen masada oturmuş kahvaltısını yapıyordu bugün biraz geç kalkmıştı. Masada Olivia da vardı ama o sadece oturmuş gazete karıştırıyordu. Karmen yediklerini bitirdiğinde kalktı ve onları mutfağa taşıdı. Döndüğünde tam odasına gitmek için merdivenlere doğru gidiyordu ki Olivia onu durdurdu.

"Karmen buraya gel sana birkaç şey söyleyeceğim."

Karmen ofladı ve masaya doğru yürüdü. Büyük ihtimalle bu kalma olayı ile alakalı bir şey söyleyecekti.

"Evet ne oldu Olivia."

"Sana en son ben tatile gidince seni birisine bırakacağımızı söylemiştim. O kişiyi buldum. Şanslısın senin yaşlarında bir kızı var hatta kızıyla aynı okula gidiyormuşsunuz. Normalde okuldan izin almayı düşünüyordum fakat kaçamadın kızla beraber gidersiniz artık. Seni yarın akşamüstü bırakacağım oraya."

Karmen meraklandı, onunla aynı okuldan kim olabilirdi ki. O kişinin kavgalı olduğu kişilerden birinin olmamasını umdu.

"Kimmiş o kız?"

"Kızın adını bilmiyorum Karmen. Ama annesinin adı Clarissa Black. Black soyadlı birini tanıyor musun?"

Karmen durdu. Bu ismi biliyordu, hatta son zamanlarda çok daha iyi bilir olmuştu. Acaba rüyada mıyım diye düşündü. Bu olabilir miydi? Yoksa kamera şakası mı? Bir haftalığına zorunlu olarak birinin evine gitmesi gerekiyordu ve o ev de 'Onun' muydu, hala Olivia'ya  bakarken Olivia tek kaşını kaldırıp ona baktı. Bir cevap beklediği aşikardı.

"Ee Olivia şey... Hayır tanımıyorum."

"O kadar çok düşündün ki tanıdığını sandım."

"İşte öyle birini tanıyıp tanımadığımı düşündüm, cevabım hayır."

"Tamam. Eşyalarını hazırla dediğim gibi yarın akşam gideceksin."

Karmen ağzında bir şeyler geveleyip yukarı odasına çıktı. Hala inanmıyordu. İlk defa bu tatil zırvası onun işine yarayacaktı.
Büyük çantasını eline aldı ve içinde ön hazırlık olarak birkaç sey attı. Sonra oturup hala inanamadığı tesadüfü düşündü. Hala şaşkındı.
Düşünmeyi bıraktı . Telefonunu eline aldı ve baktı. Mesaj bildirimi vardı. Acaba yine hangi gereksiz mesaj attı diye düşünürken ekran kilidini açtı.
Bildirime dokunduğunda bu kişinin hiçde gereksiz olmadığını anladı.

Lila Saçlı Kız // Texting \\G×GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin