Clarissa kızının yanına gitti. Ona yarın gelecek olan misafiri haber verecekti. Odasının kapısını iki kere tıklayıp içeri girdi. Kızı telefonla oynuyordu.
"Theodora sana bir şey söylemek için geldim, lütfen telefonu bırak ve bana odaklan."
Kızı sakince yanıt verdi.
"Tamam anne. Ama sana kaç kere söylememe rağmen bana hala Theodora diyorsun, bundan vazgeç."
"Her neyse, bak yarın çalıştığım şirketin sahibinin kızı bize gelecek. Ailesi bir haftalığına tatile çıkıyorlar ve kızlarını bırakacak güvenilir birini arıyorlardı. Bana sordular, adamın karısı Olivia ile tanışıyorduk zaten, benimde onun kızı ile aynı yaşta kızımın olduğunu bildiği için bizi uygun görmüşler. Zaten aynı okula gidiyormuşsunuz. Adı Karmen Forest. Bize gelince beraber gidersiniz okula. Mümkünse biraz da arkadaş olursunuz. Kapandın eve hiçkimse ile görüşmüyorsun son zamanlarda. Sana da iyi gelir."
"Tamam anne bakarız. Karmen hmmm. Galiba tanıyorum karşı sınıfımda yanlış hatırlamıyorsam."
"Tamam yarın gelecek. İyi geceler sana."
"İyi geceler anne."
Scarlett o şeyi kabullendiğinden beri dışarıya daha soğuk ve kapanıktı. İçinden bile hala şey diyordu bu da akıllara hala kısmen kabullenemediğini getiriyordu, öyle de sayılırdı zaten. Nereden çıktı şimdi bu Karmen diye düşündü. Onu birkaç kez görmüştü kötü birisine benzemiyordu. Ama içini bilemezdi onu üzmeyecek biri olmasını umdu. Belki anlaşırlarsa yakın arkadaş olabilirlerdi belkide... Scarlett kafasını salladı ve alnına yavaşça vurdu, 'Ne saçmalıyorum ben böyle!' diye söylendi biraz, ardından ekledi 'Zaten insanı en çok üzen de kendisi. Hayalleri kuruyor ve sonra gerçek dünyaya dönünce sadece boşluk ve hiçbir şeyin güzel olmayacağı hissi. Ah ama beynim ne zaman hoş kalsa yaptığı tek şey de bu. Gerçekleşmeyecek hayaller kurmak. Kendini daha fazla kandırma Scarlett, lütfen bunu yapma' biraz etrafa bakındı.
Şu bilinmeyeni düşündü. Acaba kimdi, neyin nesiydi, dalga mı geçiyordu yoksa ciddi miydi? Gerçi ciddi olsa da bu onun işine yaramazdı. Hiçkimsenin bilmemesine rağmen kendini çok fazla tetikte hissediyordu Scarlett. Sanki bir suç işlemiş gibi. Ama bu yaptığı suç değil kendisi olmaktı. Birilerinden farklıysa ne olmuştu ki bu illa kötü sayılmamalıydı, sayılamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lila Saçlı Kız // Texting \\G×G
ContoSıkıcı bir okul çıkışında otobüs durağına gitti. Otobüsünün gelmesini beklerken durağa lila saçlı bir kız geldi. Karmen'de ona bir mesaj atmaya karar verdi.