⛈1.3⛈

326 17 0
                                    

Scarlett kafasını sırasına koymuş uyuma numarası yapıyordu ama aslında sadece gözlerini kapatmış düşünüyordu. En başta bunu ona o salak arkadaşlarının yaptığı saçma şakalardan olduğunu düşünmüştü ya da herhangi birinin yaptığını. Ama hiçkimse Scarlett'ın ilk adının Theodora olduğunu bilmiyordu. Scarlett ilk adını çok sevmezdi hem çok eski bir isimdi yani antika hem de bu ismi ona yıllar önce onu ve annesini terk eden adam vermişti. Annesi ve akrabaları hariç diğer insanlar bilmiyordu söylememişti bu yüzden. Söylemeyi de hiçbir zaman düşünmüyordu. Ama nasıl olurda ona kısa bir süredir yazan ne idüğü belirsiz kişi bilebilirdi! Kimbilir daha neler biliyordu. Bu iş çığırından çıkmaya başlamıştı, Scarlett korkmaya başlamıştı. Birde hiç işi yokmuş gibi bu akşam Karmen gelecekti. Arkadaşlarına onun hakkında birkaç soru sormuştu sonuçta onunla bir hafta aynı evde kalacaktı. Fakat istediklerine çok ulaşamamıştı kimse onu tam olarak tanımıyordu. Artık onu tanımak ona kalmıştı...

Okulun bittiğini belirten zil çaldığında kafasını kaldırdı ve zaten hazır olan çantasını başından geçirdi ve ayağa kalktı. Arkadaşlarına veda edip hızlıca okuldan çıktı. O kızdan önce evde olmak istiyordu. Adeta herkesi yararak ilerledi ve okulun yanındaki sokağa girip evine doğru yürümeye başladı. Yaklaşık 10 dakika sonra eve gelmişti anahtarını çıkarıp eve girdi. Ortam sessizdi oturma odasına girdiğinde annesi koltukta oturmuş kahvesini içiyordu. Scarlett'ı görünce ona gülümsedi konuşmaya başladı.

"Scarlett Karmen birkaç saat içerisinde gelir. Odanı hazırladın mı? Senin karşındaki yatakta yatacak."

"Hazırladım. Şimdi odama gidiyorum gelince çıkarım."

"Tamam. Ama bak Scarlett kıza iyi davran soğuk olma. Biraz yakınlaş. Böyle olman beni endişelendiriyor artık."

"Tamam."

Odasına girdi ve kapıyı kapattı. Her şey hazırdı umarım bu bir hafta güzel geçer diye düşündü. Telefonuyla oynarken Karmen'i beklemeye başladı.

Ayrıca en son yazdıklarından sonra bilinmeyen de cevap vermemişti. Zaten kızacak yer arıyordu. Küçük bir kahkaha attı.

"Şimdiden özür dilerim bilinmeyen bu haftanın şanssızı sensin. Sanırım birazdan sana saracağım."

Sinsi bir gülümseme yaptı kendince. Madem bilmediği bir kişi onunla konuşmak ve hayatına girmek istiyordu kaprislerini de çekecekti. Onu olduğu gibi kabul edecekti. Bunları düşünürken istemeden de olsa gülüşü buruklaştı. Keşke gerçekte de böyle birisi olsaydı.

Telefonundan bilinmeyenle olan konuşmasını açtı ve ne yazacağını düşünmeye başladı.








Y.N.= Ya biri bana kırılmaz camın içine nasıl su sızabilir anlatabilir mi? Zaten doğru düzgün yazamıyodum şimdi su yüzünden dokunmatik tam çalışmıyo daha da beter yazıyorum puh.

Lila Saçlı Kız // Texting \\G×GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin