⛈1.4⛈

294 15 2
                                    

Karmen okuldan çıktıktan sonra hemen eve gitmişti. Yatağına oturmuş Olivia'nın gelmesini bekliyordu. İlk defa bu bakıcı olayı işe yarayacaktı. Daha önce hiç yaşamadığı bir heyecanı yaşıyordu. Sanki bungee jumping yapacaktı da atlamadan önceki son saniyedeydi. Kalbi yerinde durmuyor sürekli hızlı atıyordu arada bir düşüncelere dalınca normal seyrine dönüyordu ama sonra tekrar gümbür gümbür oluyordu. Çantasını hazırlamıştı her şey mükemmeldi tek sorun umarım eli ayağına dolaşmazdı onu görünce.

Önceki gece son yazdıklarından sonra Scarlett işin ciddiyetini anlamış olmalıydı. Çünkü onun ilk adını okuldaki hiçkimse bilmezdi. Karmen bile tesadüfen müdürün odasındayken duymuştu. Müdür annesiyle konuşuyordu ve telefon hoparlördeydi. Scarlett o ismi sınıf listesinden bile sildirmişti. Ama annesi hala onun o ismini kullanmayı seviyordu. Müdürle konuşurken Scarlett'tan çok onu kullanıyordu hatta bu yüzden başta Karmen anlamamıştı. Karmen ise müdürün odasına bir olay yüzünden gitmişti. Öğretmeniyle yaşadığı saçma bir olaydı.

O bunları düşünürken telefonunun bildirim sesi yankılandı odada. Karmen telefonu alınca ilk saate baktı. Theodora Scarlett'a kavuşmasına 2 saat kalmıştı. Sonra ekran kilidini açtı ve mesaj bildirimine tıkladı. İyi insan lafının üstüne derler, mesaj ondandı.

Scarlett: Bakıyorum hala cevap yok?

Scarlett: Yazmayı mı unuttun yoksa?

Bilinmeyen Numara: Ne cevap vermemi bekliyorsun?

Scarlett: BUNU NEREDEN BİLİYORSUN MESELA??

Bilinmeyen Numara: Ben her şeyi bilirim çünkü.

Scarlett: Ooooo bakıyorum da bi egolar bi egolar, söndürürler dikkatli ol.

Bilinmeyen Numara: Sen söndüreceksen sıkıntı değil ❤

Scarlett: Ne kadar salak bi insanla karşı karşıyayım Tanrım yardım et...

Bilinmeyen Numara: Bunu ileride hatırlatırım. Bunları söylediğine pişman olacaksın.

Scarlett: Bu bir tehdit mi?

Bilinmeyen Numara: Hayır tatlım sadece şöyle düşüneceksin

Bilinmeyen Numara: "Hayatımın anlamına önceden böyle bir şeyi söylediğim için kendimden utanıyorum. O benim her şeyim."

Scarlett: Ayn cnm

Scarlett: Her neyse şimdi izin verirsen arkadaşım gelecek onu karşılamaya gitmem lazım.

Bilinmeyen Numara: İzin veririm.

Bilinmeyen Numara: Dur bi dakika arkadaşım dediğim Karmen mi?

Bilinmeyen Numara: Aosmwndoejffo ciddi olamazsın.

Scarlett: Birincisi izin verir misini mecazi söylemiştim. Senden izin isteyen yok.

Scarlett: İkincisi evet Karmen olamaz mı? Bu kadar komik olan ne?

Bilinmeyen Numara: Ne bileyim komiğime gitti.

Bilinmeyen Numara: O zaman sana iyi eğlenceler. Tutmayayım.

Scarlett: Sağ ol ✔✔

Lila Saçlı Kız // Texting \\G×GHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin