Ρόουζ:
Harry!Ψελισα και πεταχτηκα απο το κρεβατι!Fuck παλι τα ιδια!Ελπιζω η μανα μου να μην με ακουσε!Ουφ πολυ ζεστη!Σηκωθηκα στις μητες των ποδιων μου,πηρα το κινιτο μου στα χρια μου και πηγα προς την ντουλαπα μου!Πηρα εσωρουχα και ενα ασπρο νυχρτικο!Πρωχωρισα προς το μπανιο μου καιβ εκλεισα αθορυβα την πορτα!Αφου την εκλεισα κοιταξα την ωρα...04:54 φακ σε λιγες ωρες πρεπει να ειμαι στο κρεβατι μου ερχετε ο μπαμπας μου!
Ανοιξα το καυτο νερο και το αφησα να γεμισει την μπανιερα μου!Αφησα το νυχτικο μου και τα εσωρουχα μου διπλα επανω στο ραφι και αρπαξα το αφρολουτρο και γεμισα την μπανιερα μου με αυτα!Αφου εβγαλα τα ρουχα μου και τα εβλα στο καλαθι με τα απλητα μπηκα μεσα στην μπανιερα και χαλαρωσα!Αφησα το κεφαλι μου να πεσει πισω και εβγαλα τα χερια μου απο το νερο!Τα τιναξα λιγο και επιασα το κινιτο μου στα χερια μου!Μπηκα στο facebook για να δω τι επαιζε....23 ειδοποιησεις-2 μηνηματα-1 Αιτιμα!Ιτι γινετε ρε παιδια εδω?Μπηκα πρωτα στα μηνηματα...η κολλητη μου και η ομαδικη μας...λεγανε να παμε κεντρο!Εγω αυριο παω οποτε θα παμε!Βαρεθηκα ακι απλα εκεισα την εφαρμογη!
Αφησα το κεφαλι μου να πεσει πισω..μα για αν χαλαρωσω περισοτερο χρειαζομαι λιγη χαμηλη μουσικη!(βαλτε το τραγουδι τωρα)Αρχισα να σκευτομαι παλι αυτον!Μου λειπει βεβαια πολυ....μα τωρα ο Zayn ειναι το αγορι μου!Αν και ειμαι μια famous και ομορφη κοπελα δεν εχω αυτον!Αλλα εχω καποιον αλλον που με κανει να τον ξεχναω!Πηρα ξανα το κινιτο μου στα χερια μου και εστειλα μηνημα στον Zayn!Μπηκα απο viber!Μακαρι να ειναι μεσα!Αφησα το κινιτο μου πισω και χαλαρωσα λιγο ακομα!
Αφηγηση:
Η Rozali Tefany Weeklesn.Μια πανεφορφη κοπελα με χωρισμενους γονεις και λαθος αγορι!Ειναι 16 χρονων και την αποζητουν χιλιαδες αγορια!Αυριο το πρωι φευγει με τον μπαμπα της για το Μαιάμη!Εκει μενει και εκει εχει τους καλητερους φιλους της μα και το αγορι των ονειρων της!Οχι τον Zayn Malik!Famous αγορι που καπνιζει κανει μαλακιες μα πανω απο ολα νιωθει κατι μικρο για αυτην την κοπελα...αλλα τον περιφημο και κλειστο Harry Styles!Ενα αγορι που δεν εδειξε ποτε οτι την αγαπουσε μα ποιος ξερει και κατι για αυτον!Απλα αδιαφορουσε γιατι δεν ηξερε πως να το δειξει!Ειναι κλειστος και απομακρος απο ψευτικους ανθρωπους σαν αυτην!Μα δεν ειναι καθολου ψευτικη εχει περασει αρκετα με την οικογενειακη κατασταση και δεν εχει μιλησει σε κανεναν για ολο αυτο εκτος απο την ξαδερφη της που ειναι και κολλητη της!
YOU ARE READING
Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)
Teen FictionΕνα κοριτσι ετων 17 πλεον παει σεν ενα φημισμενο παρτι....ενος σημαθητη της!Πεινει μεθαει και οταν πια ξυπναει βρισκετε σπιτι του καλητερου και μεγαλητερου φέιμους παιδι στο σχολειο!Η σχεσης τους απο παλι ηταν περιεργες!Γιατι την καραταει ομως εκει...