Θα υπαρξουν αρκετα ασχημοι και ''χοντροι'' εκβριστικοι χαρακτηρισμοι αν θελετε διαβαστε τους <3 Ευχαριστω για την προσοχη!
Previously on rainclouds:
Δυο χειλια ενωνονται με τα δικα μου μα τα χερια μου σπρωχνουν αυτο το ατομο και το χερι μου φτανει πανω ατο μαγουλο του δυνατα χωρις καν να καταλαβω τι κανω.
Continue.....
Ροουζ:
Τι στο διάολο?
Ρ.:Zayn?
Ζ.:Τι?
Ρ.:Τι μου εκανες χτες το βραδυ?
Ζ.:Τι?
Ρ.:Με ακουσες απαντησε μου!
Ζ.:Ναι γιατι κακο ειναι?
Θελω τοσο απεγνωσμενα να τον χαστουκισω τοσο μα τοσο δυνατα να κανει το κεφαλι του εκατο σβουρες μπας και το αχρηστο μυαλο του μπει στην θεση του!Βλακας!Το κινιτο μου δονητε και ανεβαινω τρεχοντας επανω!Το πιανω στα χερια μου και βαζω το μοτιβο και βλεπω το μηνημα που μολις τωρα μου εισηλθε!
Απο:Μαμα...
Αγαπη μου ξυπνησατε?Σε καμια ωριτσα θα ερθουμε σε αγαπω!
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!Γυριζω αποτομα και τραβαω ολα τα σεντονια!Τα πεταω κατω και βγαζω τις μαξιλαρωθηκες και τις πεταω και αυτες κατω!Τρεχω προς την ντουλαπα γυμνη μα νε πιανει απο το καρπο και νε τραβαει επανω του.
Z.:Περιμενε....
Λεει και αφαιρει το σεντονι απο το σωμα του και παραπατω! (σχολιο μου:πινω και μεθωωω κι υστερα παραπατωω)Ερχετε μπροστα μου γυμνος κρατωντας το σεντονι στα χερια του και μου το δεινει!Κοιτω τους ωμους του και εχουν κοκκινα σημαδια!Κολλαω επανω στα σημαδια του τα ματια μου και τον αναγκαζω να κανει μια στροφη με το χερι μου και βλεπω πως και η υπολιπη πλατη ειναι ετσι!Ο Χριστε μου.....
Ρ.:Χιλια συγνωμη!
Ζ.:Για αυτα?Φυσιολογικο ηταν αφου σε πονουσα πολυ,εγω συγνωμη!
Ρ.:Θυμασε?
Ζ.:Γιατι εσυ οχι?
Λεει και με πλησιαζει,κρατω αναμεσα μας τα σεντονια αλλα κατεβαζω τα χερια μου προς το σημειο του και σταθεροπιω εκει τα σεντονια...οχι οχι δεν θα εχουμε κιαλα!Κοιταζω κατω ντροπιασμενη και περναει τα χερια του γυρω απο την μεση μου και με αγκαλιαζει!Με φιλαει στο πιγουνι και με το χερι του για να τον κοιταζω στα ματια και το κανω!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)
Подростковая литератураΕνα κοριτσι ετων 17 πλεον παει σεν ενα φημισμενο παρτι....ενος σημαθητη της!Πεινει μεθαει και οταν πια ξυπναει βρισκετε σπιτι του καλητερου και μεγαλητερου φέιμους παιδι στο σχολειο!Η σχεσης τους απο παλι ηταν περιεργες!Γιατι την καραταει ομως εκει...