Previously on Rainclouds chapter 3:
Ειπα και την εκλεισα!Πηγα να μπω μεσα στο δωματιο μου αλα εισα την πορτα μισανυχτη και κοιταξ απο την χαραμαδα!Ειδα μια σκια!Λες να ειναι ο Χαρρυ?Να μπηκε απο την επιγουσα σκαλα μου?Θα τον σκοτωσω!Ανοιξα την πορτα και μπηκα μεσα γρηγορα ακι τον ειδα να με κοιταει!Γιατι ολα πρεπει νε τα τραβαω εγω?
Continue:
Ροουζ:
Μπορει να μου πει καποιος γιατι το κανει ολο αυτο?Ετσι και θελει να ξανα ημαστε μαζι θα τον δειρω!Ουφφ μαλακιες λεω θα θελω να πω τοσο ναι αλλα θα πω οχι?ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι θα πω!Ολη αυτην την χαζη ωρα που σκευτομαι ολα αυτα τα πραγματα ο Χαρρυ ειναι καρφωμενος επανω μου!Αφου καταλαβαινω πως εχω χαθει στις σκεψεις μου γυρναω αποτομα και κλειδωνω την πορτα!Ετσι και τον δει εδω μεσα ο μπαμπας μου τι θα του πω?Αμμ εωδ μπουνια στον Zayn επιδη ηθελε να με ξαπαρθενεψει και αντι να το κανει εκινος θα το κανει αυτος?
Η.:Γιατι σε πιεζε το αλλο το καθικι κατω...
Ρ.:προσεχε πως μιλας και χαμηλωσε τον τονο σου!
Προχωρισα προς το μεγαλο μου CD-player και το ανοιξα σχεδον για να μην ακουγομαι που μιλαω μαζι του!Αφου αφησα την μουσικη να παιζει τον επιασα απο το χερι και τον εβαλα να κατσει στα σκαλια και εγω εκατσα διπλα του!
(ΕΙΚΟΝΑ ΔΙΠΛΑ)
H.:Γιατι γυρισες?
Ρ.:Αναρωτηθηκες το πως ειναι αν εισαι μακρυα απο τον μπαμπα σου και τους φιλους σου?Δεν ξερεις ποσο ασχημα ειναι εκει τα πραγματα!
Η.:Δηλαδη?
Ρ.:Απο την μια ειμαι το δηθεν σεξυ φυτο και απο την αλλη το φιδι επιδη κανω παρεα μονο με αγορια και τα περισοτερα με θελουν απο δαυτα!
Η.:.......μπορω να ρωτησω?
Ρ.:Ναι τι?
Η.:Εισαι με κανεναν ΄ησουνα?
Ρ.:Οχι μονη μου...αφου ημουν με τον Zayn για τον οποιο ενιωθα κατι πολυ δυνατο μεχρι τωρα!
Η.:Καλα....που...
Ρ.:Καθολου καλα....αν νομιζεις πως μπορεις να εισβαλεις ετσι στην προσοπικη μου ζωη κανεις μεγαλο λαθος!
Η.:Συγνωμη...
Ρ.:Ευχαριστω!
Η.:Αμμ τιποτα!
Εβαλα τις χτουφτες των χεριων μου πανω στο προσωπο μου και αφησα επιτελους τα δακρυα μου να ξεχυλισουν!Ποση ωρα κρατιεμε να μην ξεσπασω σε λυγμους!Ειναι δυνατον να ηθελε κατι τετιο και να με πιεζε τοσο πολυ?Ενιωσα δυο χερια να μετραβανε στην αγκαλια καποιου!Αυτος...με μαγευει με τα παντα!Και φυσικα ηξερε πως θα ξεσπασω και θα κλαψω!Ομως γιατι το κανει αυτο?
YOU ARE READING
Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)
Teen FictionΕνα κοριτσι ετων 17 πλεον παει σεν ενα φημισμενο παρτι....ενος σημαθητη της!Πεινει μεθαει και οταν πια ξυπναει βρισκετε σπιτι του καλητερου και μεγαλητερου φέιμους παιδι στο σχολειο!Η σχεσης τους απο παλι ηταν περιεργες!Γιατι την καραταει ομως εκει...