Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)

1.2K 32 11
                                    

Rozalia:

Που ειμαι?Ανοιξα τα ματια μου και βρεθηκα σε ενα κρεβατι με τα ρουχα του παρτι...ο Harry?Σκευτικα?Ενα θορυβος ακουστηκε απεξω απο την πορτα....φοβαμε!Που ειναι και γιατι με εφερε εδω?Θεε μου καντων να ερθει σε παρακαλω...ειπα και χωθηκα κατω απο τα σκεπασματα!Εβαλα το κεφαλι μου μεσα στο μαξιλαρι και δαγκωσα το κατω χειλος μου για να μην κλαψω τοσο δυνατα απο τον φοβομου.Πλεον ειμαι ακινιτη και το κεφαλι μου φωναζει πως θα σπαει απο ολο τον φοβο και την αδρελαλινη που με τρωει και με σκεπαζει....

Someday when you grow up.....you will find out your real and hide self.Don't ever be afraid or scream because him will kill you like a little kid!

H.:Εισαι καλα?

Ακουστηκε μια φωνη και ξεσκεπαστηκα.Σηκωθηκα και δεν ηταν εδω..πουθενα τριγιρω σε αυτο το τεραστιο κατασπρο κρεβατι!Που εισαι που εισαι Harry?Eμφανισου σε ικετευω....ειπα και βουρκωσα.Μα θυμησου τα λογια ποτε μην φοβειθεις ή τσιριξεις!Μεινε ψυχρεμη Ρόουζ!

Ρ.:Που εισαι?Βγαις θελω να μιλησουμε...

Ειπα σιγανα κια ακουσα ενα πιανο να παιζει εκεινη την μελωδια!Χριστε μου παρε εμ απο εδω!Κοιταξα τριγιρω μεσα στο δωματιο και εντοπισα την τσαντα μου!Προχωρισα προς τα εκει για να βρω το κινιτο μου αλλα πουθενα...ομως ο μικρος μου φιλος ειναι εδω ετσι?Προσπαθηνα να τον βρω μα πουθενα!Ακουσα κατι και γυρισα αμεσως.....ενα μικρο κουτακι εκανε την εμφανισει του....το ανοιξα και περιειχε αυτο που εψαχνα!

Η.:Το δωρο σου.....για ολα αυτα!Εμπρος λοιπον.....

Ρ.:οχι τωρα!Και το δικο μου δωρο?

Η.:Εφοσον βρισκεσε εδω ειναι το δικο μου δωρο!

Ρ.:Λεγε τι συμβαινει γιατι ειμαι εδω?

Ειπα και εκανα μια σβουρα στο δωματιο για να τον βρω!Αναστεναξα και παλι δεν ειναι εδω....KΑταλαβαινα πως ειναι εδω...μα τι μου συμβαινει πια?Ειπα ακι γονατισα....Η πρτα ανοιξε και ακουσα την μελωδια μας να ηχη!

(Βαλτε το τραγουδι παρακαλω)

Αυτη η μελωδια!Ποσα μα ποσα πραγματα μου θυμηζει!Με κανει να δακρυζω και μονο απο τις αναμνησεις!Βγηκα στον διαδρομο και προχωρισα!Ειδα μια σκια να καταφευγει προς τις σκαλες ακι την ακουλουθησα!Κατεβηκα τις σκαλες ακι ακουλουθησα ο=τον ηχου του πιανου!Αρχισα να σιγωτραγουδαω!

Playground school bell rings again
Rainclouds come to play again
Has no one told you she's not breathing
Hello
I'm your mind giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello
I'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello
I'm still here, all that's left of yesterday

Σταματησα να τραγουδω και τον κοιταξα.Να τον αγκαλιασω? Να του πω ποσο τον αγαπω?Γιατι μου το κανει αυτο?

Σε παρακαλω μιλα μου σε ικετευω!Μην μου το κανεις αυτο!

Η.:Χρονια μας πολλα Ρόουζ!

Ρ.:Χρονια μας πολλα Harry...μου!

Η.:Ελα....

Ειπε και εκατσα πανω στα ποδια του κια συνεχιζε να παιζει!Ανατριχιασα μονο που ακουγα την μελωδια και ενας κομπος διμιουργοταν στην κοιλια μου!Ohh Harry τι ζουμε?

Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang