Previously on Rainclouds:
Αφου τελιωσα με το μαγειρεμα....εβαλα τα μaκαρονια στο πιατο μου και απο επανω την κοκκινη σαλτσα μου...Αφησα το πιατο στο τραπεζι και πηγα να φερω τα υπολιπα....οταν ακουστικε ο χαρακτηριστικος ηχος του κινιτου μου πως εχω μηνημα.
Continue:
Δυο μερες αργοτερα....
Ροουζ:
Ρ.:Zayn...δεν ξερω τι να πω...
Ζ.:Να πεις ναι και.....
Ρ.:Μπαμπα;
Μπ.:Σου το επιτρεπω..
Κοιταξα απεναντι και ειδα τον Harry.Τον κοιταξα ξανα και γυρισα στην αγκαλια του Zayn.Τον αγκαλιασα σφιχτα και τον φιλησα.Χειροκροτηματα και ζητοκραυγηματα ακουστηκαν σε ολοι την αιθουσα.Μολις τωρα εδωσα δαχτιλιδι υποσχεσεων στον Zayn.
Το οργανωσε ολο αυτο με τους γονεις του και καλεσε ολο το Ροουζγουντ. Παντος ολα ειναι τοσο.....τελεια.Ολα ομως και η ζωη μου τοσο λαθος...
Ρ.:Χαιρομαι για εσενα και αυτο το παιδι Ροουζ....
Ρ.:Μαμα συγνωμη που εφυγα τοσο...απλα συγνωμη.
Μ.:Δεν ειναι η καταληλη ωρα για να βρεις τα λογια σου.Μα οταν τα βρεις ξερεις που θα ειμαι...
Ρ.:Σε ευχαριστω μαμα.
Προχωρισαμε κατω για φωτογραφια.Ολοι οι δικοι μου οικογενεια.Καθως προχωρουσα το μαυρο μου φορεμα σερνοταν στο ασπρο μαρμαρο μονο που σκευτομαι πως θα ειμαι για παντα δικη του ανατριχιαζω.
Αφου φτανουμε κατω μαζευομαστε ολοι.Η μαμα διπλα μου η αλλη μαμα Τεσσα απο την αλλη ο μπαμπας πισω μου και Ο λουις μαζι με τον μικρο γονατισμενη μπροστα μου.
Προσπαθω να δωσω το καλητερο χαμογελο ψευτικο χαμογελο ενοω εβερ.Βγαζουμε λιγες ακομα και μετα ερχετε και ο Ζεην μπαινοντας διπλα απο την αληθινη μαμα μου και οι γονεις του ο μπαμπας του διπλα απο τον μπαμπα μου και πανω απο την μαμα μου και η μαμα του διπλα απο τον μπαμπα μου πανω απο την μαμα τεσσα.Η τρεις αδερφες του καθονται στα γονατα και βαζουν στην μεση τον μικρο και ο λουις ειναι απο πισω τους κσθισμενος στα γονατα.
Σε δυο μηνες μπαινω στα 17 και τωρα βρισκομαι στην δικη μου γιορτη υποσχεσης δαχτυλιδιων με το λαθος αγορι και την πιο ακριβη μου τουαλετα και ενα ακριβο δαχτυλιδι γεματο ψευτικες υποσχεσεις.
Γιατι παντα ολα μου φαινονται τοσο λαθος;Ολες οι στιγμες μου.Ποσο θελω ολα αυτα να ηταν μια ταινια ή τουλαχιστον να ειχα τα κοτσια να πετουσα το δαχτλιδι κατω και να ετρεχα στην αγκαλια του Χαρρυ.
YOU ARE READING
Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)
Teen FictionΕνα κοριτσι ετων 17 πλεον παει σεν ενα φημισμενο παρτι....ενος σημαθητη της!Πεινει μεθαει και οταν πια ξυπναει βρισκετε σπιτι του καλητερου και μεγαλητερου φέιμους παιδι στο σχολειο!Η σχεσης τους απο παλι ηταν περιεργες!Γιατι την καραταει ομως εκει...