Previously on rainclouds:
Τ.:Γεια σου Obby..Tessa..
Ειπε και ο μπαμπας του κουνησε προς εκεινον το χερι του.Το αυτοκινιτο το οδηγουσε ο Χαρρυ.Με το που τον ειδα πατησε γκαζι για να βγει γρηγοροτερα απο το διπλανο παρκιν τους που φαινοταν καθαρα και ενα αυτοκινιτο απο πισω τους χτυπισε και τους "εσπρωξε" ως τον μπροστινο κηπο μας....λιγα μετρα μακρυα απο εκει που εγινε το ατυχημα στον δικο μας κηπο ηταν εκει που τρωγαμε μεχρι που πεταχτηκαμε απο το τραπεζι και καλεσαμε για ασθενοφορο....
Continue...
(Βαλτε το κομματι ξανα και ξανα μεχρι να τελειωσει το παρτ...ευχαριστω)
Ροουζ:
Ειναστε στο νοσοκομειο ηδη ολοι.Περιμενω σαν τρελη να ακουσω καλα νεα απο τους γιατρους.Δεν ξερω αν μπορω να ζησω με αυτο το βαρος αν....οχι δεν θα το πω γιατι αν το πω θα βγει σε κακο.
Ποσο μου λειπει.Δεν επρεπε να τον αφησω να ερθει εκεινο το βραδυ στο δωματιο μου.Δεν ξερω επρεπε;Και τι παει να πει πως μς αγαπαει;Και τοτε γτ δεν μας σταματησε;Γιατι δεν σταματησε την τελετη λεγοντας πως με αγαπαει;Πως θελει να ειναι μαζι μου?Αφου το ξερει καλητερα απο τον καθενα!
Βλεπω τον Χαρρυ να βγαινει με επιδεσμους και γαζαπλαστ στο κεφαλι του και στα χερια και τρεχω και τον αγκαλιαζω!Πευτω επανω του και τον σφηγκω τοσο πολυ που τελικα με αγκαλιαζει και αυτος...
Ρ.:Σε αγαπω περισοτερο απο καθε τι...
Του ψιθιριζω στο αυτι και του αφηνω ενα φιλι στον λαιμο χωρις να μας παρει κανεις χαμπαρι!Το ελπιζω δηλαδη δεν θελω αλλα μπλεξιματα με τον Zayn!Βγαζω μια τεραστια ανασα απο τα πλευμονια μου και την αφηνω να απελευθερωθει γρηγορα γιατι θα σκασω αλλιως!
Ρ.:Εισαι καλα?
Ειπα και γυρισαν οι υπολιπει και με κοιταξαν...
Η.:Ναι....
Ειπε και πηγε να με αγκαλιασει μα σταματησε.Τον τραβηξα και το εκανε.Δεν με νοιαζει αν με χρισιμοποιη απλα δεν με νοιαζει αν και ξερω πως δεν το κανει...απλα με αγαπει..ετσι?Για να το λεει το ενοει ετσι?
Γ.:Κυριε Styles ελατε μαζι μας.....
Ρ.:Ναι ερχομαστε....
Ειπα και τον τραβηξα απο εκει ως το ανσανσερ.Ηξερα πως ο Zayn με κοιτουσε..αλλα δεν με ενοιαζε.Αφου ανεβηκαμε στον 5ο οροφο μας οδηγησε σςτο 569 δωματιο και τον βοηθησα να ξαπλωσει.
YOU ARE READING
Rainclouds (Greek imagine with Harry Styles)
Teen FictionΕνα κοριτσι ετων 17 πλεον παει σεν ενα φημισμενο παρτι....ενος σημαθητη της!Πεινει μεθαει και οταν πια ξυπναει βρισκετε σπιτι του καλητερου και μεγαλητερου φέιμους παιδι στο σχολειο!Η σχεσης τους απο παλι ηταν περιεργες!Γιατι την καραταει ομως εκει...