Я: Ой -йо-йо-й Аліно ми й зовсім забули що треба до школи!!!!! Схвильованим голосм сказала я.
Аліна: так справді, а скільки зараз годин?
Я: Зараз 7:56 а до школи в 8:45 вух до школи встигаєм.
Аліна: Так хучіш помчали.
І ми з Аліной помчали до школи.
Ми зайшли в клас. І тут почалось.
Однокласниця Віка: О дивіця наша ніка прийшла молочка принесла, а ти Аліна га чому ти з цією ненормальною водишся???
Аліна: Щоб ти знала не нормальна в цьому класі тільки ти.
Віка: Щооооооооооо.
Аліна: Що чула.
І ми з Аліной сіли за парту, а потім встали та пішли ходити по школі. Нам було дуже весело. Ми б так і далі би ходили як би не дзвінок. І ми помчали до класу але ми з Аліной не дойшли до класу а зупинилися, а зупинились ми тому що почули плач в туалеті і ми підійшли до туалету там стояла біля умивальника дівчинка років7.
Я: Дівчинка ти чому плачеш?
Дівчинка: Мене хлопці образили.
Я: Які???
Дівчинка: Які кожну перерву б'юця.
Я: Ти що теж їх бачиш???
Дівчинка: Так їх напевно всі бачуть.
Я: Ні не всі.
Аліна: Так не всі окрім нас.
Аліна дуже старанно обдиавлювалась дівчинку.
Я підійшла до дівчинки і обняла.
Але тут в туалет зайшла вчителька і побачила мене з Аліной.
Я: Вчителько тут дівчинка плаче.
Вчителька: Яка дівчинка???
Я: Яку я зараз обіймаю.
Вчителька: Мало того що ви запізнилися на урок так ще й дівчинку якусь придумали щоб було оправдання, щоб завтра в школу з батьками, без батьків в школа не приходить, зрозуміло???
Я і Аліна в один голос: Так.
Вчителька: А зараз худко до класу. Ми зайшли до класу з сумними обличчями.
Віка: Ну що хана вам. І весь клас почав сміятися.
Аліна: І що ви смієтеся га, а нутак я й забула що у вас своєї думки немає, а ти Віка сама про себе сказала зрозуміла.
І ми сіли за парту.
Так і пройшов день в школі.Якщо вам подобається те що я пишу тоді ставте✴ зірочку.