Ми пили чай, та раптом мені в голову прийшла ідея: А що як що ця дівчина чиясь пра-бабуся.
Я: Дівчата а у вас як звали вашу пра-бабусю?
Аліна: Чому звали? У мене пра-бабусю звати Марія.
Маша: А мою звали Вария
Я: Так стоп. А може це твоя пра-бабуся?
Маша: Не знаю. Але я думаю що це злий привид, якому потрібно нас вбити.
Я: Все може бути, але я знаю точно що просто так він від нас не відчепиця(((
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
На наступний день
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Я прокинулася рано в ранці (якщо чесно то не знаю чому я прокинулася так рано, тому що зазвичай я сплю на вихідних до обіда).
Тихо скрипнули двері, коли я підняла очі я побачіла здивоване обличчя мами.
Мама: Ти що вже прокинулась? Так рано.
Я: Я сама в шоці
Мама: Ну тоді іди снідати я влаштувалася на нову роботу, тому зараз туди і збираюся)
Я: Ну добре тоді я їстиЯ вийшла з кімнати та попрямувала на кухню. Там дуже смачно пахло, тому я чім швидше сіла їсти. Як раптом почав гудіти телефон. Мені телефонував не знайомий номе.
Я спочатку злякалась, але потім вирішила взяти слухавку.-Ало
-Добрий день. Це Вероніка?
- Так. А хто ви?
-Це я Маша
-А з чийого ти номера телефонуєш?
-Та це мені новий телефон купили, і я вирішила поміняти номер.
-Зрозуміло
-Слухай ти сьогодні зможеш до мене приїхати?
-Так, звичайно)
-Ну тоді добре, чекаю)Після розмови я швидко поїла та одягнулась і поїхала до Маші.
Коли я приїхала вона мене зустріла і була дуже веселоюЯ: Як у тебе справи?
Маша: Все добре, а в тебе?
Я: Теж все добре, доречі тобі сьогодні в ночі не снилась ця дівчина?
Маша: Ні, доречі хочю сказати що сьогодні вперше за цей весь час я найкраще виспалася, і за цей весь час вперше вона мені не снилася.
Я: Згодна.
Маша: Доречі а ти не знаєш як там Аліна?
Я: Ні з вчорашнього дня я її не бачіла і не чула.
Маша: Може з'їздим до неї.
Я: Ну поїхали.
А і доречі Аліна переїхала в друге місто.Ми сіли в машину і поїхали. І тут я посеред дорогі побачіла ту дівчину.
Вона стояла і підвела свій палець до губ ніби показуючи що я маю мовчяти. Я подивилась на Машу але на Машиному обличчі зовсім не було страху. І тут я вирішила запитати...
Я: Машо, а ти тількі що ні чього не бачіла?
Маша: Ні, а що?
Я: Та ні, нічього
І я зрозуміла що Маша її не бачіла, значіть можна зробити висновок що бачю тепер її тількі я і Аліна.....Ми приїхали до будинку Аліни. Підійшли до дверей та почали стукати. Тут різко відкрилися двері і звідти вийшла Алінина мама.
Алінина мама: Добрий день дівчата.
Я і Маша: Добрий
Маша: А можете покликати Аліну?
Алінина мама: Топто покликати? (З здивуванням запитала її мама)
Аліна пішла вчора в вечері ночювати до Веронікі.
Я: Ні ми з нею навіть не домовлялися, і вона до мене не приїджала.
Алінина мама: Ой. Де ж моя Аліночька вона ж не ночювала дома!!! Треба терміново викликати поліцію!!!!І її мама почала телефонувати в поліцію. Через 10 хвилин приїхала поліція. Спитавши в Аліниної мами коли вона бачіла Аліну в останній раз, вони попросили якусь Алінину річ.
І поїхали шукати Аліну.Коли моя мама дізналася проце то худчіш поїхала до Аліниной мами щоб та не була самотня і ми з Машою вирішили залишитися ночювати у Аліни.....
Коли наберем 3⭐ викладу продовження)