11 частина

71 12 2
                                    

Ми з Аліною зібралися йти до дому. Але тут до нас підійшла моя однокласниця.
Аліна: Що тобі треба???
Запитала з суворим голосом Аліна.
Однокласниця: Допоможіть мені, благаю. З сльозами на очах сказала однокласниця.
Я: А що....
Не вспівшия сказати мене перебила Аліна.
Аліна: А ви як з нас сміялись, то всім було добре так? А зараз за допомогою так прийшла до нас???!!!
З суворим голосом говорила Аліна до однокласниці.
Однокласниця: Я з вас не сміялась, і мені й так нема часу сміятися, поки всі сміялися я займалась домашнім завданням на завтра.
Я: А так ти у нас відмінниця?
Однокласниця: Так.
Аліна: Добре ми тобі допоможемо!!!
Я: Що трапилося??? І доречі як тебе звати???
Однокласниця: Мене звати Маша, а трапилося в мене те що я сьогодні в школі бачила якусь дівчину чорняву років 18 але в неї половина лиця стара десь років 80 а друга молода ну і вона років 18, а саме тіло наче йому 16, а також вона була босоніж але в білій порваній ночнушці.
Я: Ого, а де ти її бачила???
Маша: У коридорі.
З тремтячим голосом сказала маша.
Аліна: Давайте розберемся в цій справі завтра???
Я: Я навіть не знаю, допомога ж потрібна була сьогодні.
Маша: Так але якщо що я вам зателефоную, добре???
Я: Добре тоді записуй номер.
І ми з Аліной давши номер пішли до дому.

____________________________________
Мені дуже приємно що ви читаєте те що я пишу давайте наберем 5 зірочок і потім я напишу наступну частину, а також не забувайте про коментарії.
____________________________________

       ШколаWhere stories live. Discover now