En sonunda yazlığa varan kızlar ilk olarak eşyalarını yerlerine koyup ertesi gün olacak partiye hazırlanmaya başladılar. Aslı yanına aldığı kitapları raflara özenle diziyordu. Zeynep milkshake malzemelerini buzdolabına neşeyle yerleştiriyor. Melek makyaj malzemelerini ve aksesuarlarını makyaj masasına koyuyor. Berna ise telefondan partinin nerede, ne zaman olacağına bakıyor.
Alt kattan anneleri yemeğe çağırıyor kızları. Güzel bir yemek yedikten sonra herkes yataklara yönelir. Yol yorgunluğundan yastığa kafalarını koydukları gibi uykuya dalarlar.
Ertesi sabah erkenden kalkıp akşamki parti için neler giyeceklerini planlarlar.
- O partiye gitmeyeceğimi söylemiştim, der sinirli bir şekilde Zeynep.
- Bence gelmelisin orada birçok milkshake içebilirsin, der Berna.
- Kızlar alışverişe çıkmayacak mıyız, der Melek.
Bu sözün ardından alışverişe çıkarlar. Bu konuda uzman olan Melek, kızlara güzel (mükemmel, muhteşem, harika,...) gözükmenin yolları anlatıyor bir yandan da alışveriş yapıyor. Zeynep ilk başta ikna olmasa da milkshake ismini duyduktan sonra partiye gitmeye karar verir. Zeynep, bir t-shirt ve şort alır. Aslı, uzun yazlık bir elbise alır. Melek, üzerine bir bluz ve bir mini etek alır. Berna, diz üstü bir elbise alır.
Eve gittiklerinde akşam olduğu için bir an önce aldıkları kıyafetleri giyerler ve saçlarını yaparlar.
- Abla sence de bu makyaj biraz fazla olmamış mı, der kızgın bir şekilde Ege.
- Egeciğim kafana bir şeyler fırlatmadan buradan kaybolsan çok iyi olur.
- Hem bu etek de fazla kısa değil mi?
- Sen hâlâ burada mısın? Benden yaşça küçük olduğunu hatırlatırım. Şimdi hemen buradan defolup gidiyorsun.
Herkes hazırlanır ve yola koyulurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Çete
Chick-LitSize bu hikayede kızlardan oluşan 4 kişilik bir çeteden bahsedeceğim. Bu çetenin kahramanları Aslı, Zeynep, Melek ve Berna. Bu dört kızın eğlenceli ve komik hayatları umarım sizi eğlendirir.