Parti oldukça fazla kalabalıktır. Kızların hepsi farklı şeyler yapmak istedikleri için ayrılırlar. Zeynep milkshake içmeye, Melek makyajını tazelemeye, Aslı bir masaya oturmaya, Berna ise dans etmeye gider. İçeceğini içtiği sırada yanına oturan çocuk Zeynep'le konuşmaya başlar.
- Merhaba.
- Merhaba. Tanışıyor muyuz?
- Hayır ama tanışabiliriz. Ben Serkan.
- Yok ben almayayım, der ve oturduğu yerden içeceğini de alır ve kalkar.
- Zeynep.
- İsmimi nereden biliyorsun, kafasını hışımla çevirerek der.
- Aynı sitedeyiz.
- Ama ben seni daha önce hiç görmedim. Her neyse bu umrumda değil. Sen de değilsin. Bu saçma partiye de gelmemeliydim, der ve gider.
Bu arada size Serkan'dan bahsedeyim. Serkan sitenin zengin ailelerinden birinin çocuğudur. Deniz gibi mavi gözlere ve kumral saçlara sahip bir çocuktur.
Partiden ayrılırken Melek kızlara bomba haberi söyleyiverir.
- Kızlar ben aşık oldum.
- Şaka yapıyorsun. Hadi ya cidden mi, der şaşırarak Berna.
- Hayırdır? Kim bu şanslı kişi, der gülerek Aslı.
- İsmini bilmiyorum ki. Sadece karşıdan gördüm.
- Ne? Tanımadığın birine mi aşık oldun, der Berna.
- Ben bu işlerden hiç bir şey anlamam. Zaten buraya geleceğime de pişman oldum, der Zeynep.
Kızlar oradan uzaklaşıp evin yolunu tutarlar.
Maalesef Melek'in aşık olduğu çocukla Zeynep'e aşık olan çocuk aynı kişidir. Yani Serkan'dır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Çete
ChickLitSize bu hikayede kızlardan oluşan 4 kişilik bir çeteden bahsedeceğim. Bu çetenin kahramanları Aslı, Zeynep, Melek ve Berna. Bu dört kızın eğlenceli ve komik hayatları umarım sizi eğlendirir.