6.rész. Beni szemszöge.

24 2 0
                                    

2018.május.30.szerda.
...amikor, megszólalt az oszi.
-Nah jo kezdjünk el gondolkodni idén hová megyünk kirándulni. Én keresgéltem a neten, és találtam pár dolgot. Mi lenne, ha idén kipróbálnánk valami újat? Mit szóltok egy táborhoz?-kérdezte az oszi.
Az egész osztály egyhangúan mondogatta, hogy jó, oké, menjünk.
-Találtam egyet Romániában, Marosvásárhely környékén. Járt már valaki arra?-kérdezet újra.
Néma csend az osztályban. Senki nem járt még ott. Mindenki előkapta a telojat és nézni kezdte, az merre lehet. Hamar meg is találtuk és akkor elkezdte az oszi tovább mondani:
-Mivel tudom, hogy mindenki szeret fotózni, meg kell kérdezném mindenkinek van otthon fényképező gépe?
-Hát, igen, jah, tudok szerezni.-szavak szabadultak fel az osztályban.
-Rendben, akkor Marosvásárhely mellett van a Farkas-lak turistaházban a fotó tábor. 7 hálószoba, vendeglő, fürdőszoba, játszótér és még sok más. Reggeli, ebéd, vacsora (tea, forrásvíz), gyümölcs és vihetünk magunkkal is. Vonattal Marosvásárhelyről a táborba és vissza. Vagyis az utat kell megoldanunk Marosvásárhelyre. Offroad túra a Kelemen-havasokban lesz. Kell a fényképező gép és ellenőrző. 3 oktató lesz. 2018-07-08-tól 2018-07-14-ig tart. A programról azt írja "A tábor első délutánja ismerkedő, összerázó, csapatfejlesztő játékokkal telik. A következő napokon, délelőtt a tábor tematikájának megfelelő tevékenységek zajlanak. Délután kirándulunk, játszunk. A délutáni programokban benne van a vízesés és egyéb turisztikai célpontok meglátogatása, strandolás, túrázás. Ha közbeszól az időjárás, akkor fedett helyiségben játszunk, szórakozunk. Szintén az időjárás függvényében, a tábor utolsó estéjén megkoronázzuk a hetet, egy „égig érő" tábortűzzel, dallal, tánccal. Utolsó napon kiértékeljük a tábori tevékenységeket, összecsomagolunk, és elbúcsúzunk." Ez utáni még lesz a fotószerkesztő tábor is, de arra már csak az marad aki szeretne. Akkor már én sem leszek ott. Nah én elintézek mindent, ha ti benne vagytok.
-Mi, oszi, persze hogy benne vagyunk.-mondtuk neki.
-Na hányan vagyunk?-kérdezte az oszi.
21 ember nyújtotta fel a kezét, persze én is Norbi is jelentkeztünk és szerencsére a két lány is.
-Uh vagyunk elegen. Akkor fel is hívom ezt a telefonszámot.-mondta az oszi.
Az oszi kiment az osztályból, és persze, mindenki el kezdett sugdolozni.

Hogy történt ez? Where stories live. Discover now