2018.május.30.szerda.
-Annyira jó lesz. Végre kikapcsolódunk. Annyi, hogy 8-án van vége a Balaton Sound-nak és már megvannak a jegyeik is.-mondta Anita kicsit szomorú hangon.
-Akkor eljövünk 6-án a Soundról. 7-én kikapcsolódás és 8-án indulás.-probáltam gondolkodni.
-Oke úgy jó lesz.-mondta Anita.
-Akkor ma este én fizetem a pizzát.-mondtam neki.
-Oké, oké.-mondta Anita és elkezdtünk nevetni.
Eltelt 2 perc és bejött az oszi is.
-Sikerült elintézni. Azon a héten csak mi leszünk a táborban. Na de nehogy meghalljam azt, hogy valaki azért nem jön, mert lemarad a Balaton Soundról. Ne húzzatok fel.-mondta az oszi fenyegető hangon.
Az osztályban csend volt. Csak vártuk, hogy az oszi megszólaljon.
-Na rendben, akkor a táborban szóltam, meg keresek valamit amivel elmegyünk Marosvásárhelyig és megvagyunk. Onnan már csak az a kérdés, hogy mit viszünk magunkkal.-mondta az oszi.-Na vegyétek csak elő az füzeteket. Arni bepótoltad a leckéket, hozzd csak ki a fuzeted.
Arni felállt, hogy kivigye a füzetet, míg mindenki elővette a füzetet. Nem sokára rá ki is csengetek. Szünetben kimentem a szekrényig, Anita most nem jött velem. Kinyitottam a szekrényem és kivettem azokat a füzeteket és könyveket amelyek kellene a holnapi nap. Mindig ugy szoktam, hogy csak azokat a könyveket és füzeteket viszem haza, amelyek kellenek a következő napra, mert van belőle házi vagy tanulni. Jó 5 percig kotoráztam a szekrényemben, amikor bezártam, és egy kisebb szívrohamot kaptam. Ott állt Beni. Ezzel a "csábító" beállásával. Amit ő szexinek hisz. Komolyan majdnem szembe röhögtem. A kezze a szekrénynek támasztva, a lába keresztben, a másik kezét pedig ugy tartja, hogy, hogy feszüljön a bőr dzseki a hátán és a karján. Egyszercsak elkezd beszélni hozzám.
-Ez a te szekrényed cica?-mondta "csábító" hangon.
-Gondolkoz és rájössz! -mondtam neki, leszarom hanggal.
-Tudod te min gondolkodom én?-kérdezte, és láttam rajta, hogy választ vár.-a telefonszámodon. Netalántán nem akarsz segíteni.-kérdezet rá és kacsintott.
-Pff, nem. Ha kell szerezd meg!-mondtam neki.
Rá fordítottam a kulcsot a szekrényemre és elindultam vissza a terembe. Mikor visszaértem Anita egyből látta rajtam, hogy történt valami, de csak annyit mondtam, hogy "este elmondom", gondoltam jobb lesz ha akkor mondom el neki, amikor már négy szem közt vagyunk. Leültem a helyemre, és láttam, hogy Norbi a Beni legjobb haverja figyel engem és ezt Anita is észrevette. A magyaróra hamar eltelt. Anitával kimentünk a teremből, elmentünk a szekrényekhez, és ott elköszöntem Anitátol.
-Én még kiveszek pár dolgot a szekrényből, de te menj nyugodtan. Majd este tali, és beszélünk-mondta Anita.
-Oke, akkor este 7-kor nálam.-mondtam neki.
-Rendben. Szia.-köszönt el Anita.
-Szia.-köszöntem én is.
...és azzal a lendülettel elindultam a folyosón, az ajtó felé. Apa már kint várt, ugyhogy beültem a kocsiba, és hazamentünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hogy történt ez?
RomanceEz a történet 4 fiatalról szól, akik élik a gimis életett. Reni és Anita, a két legjobb barátnő, mindig is utalták Benit. Nagyképű, elkényeztetett srácnak néztek. Viszont Norbi és Beni nagyon figyelembe se vették őket. Reninek a nevét sem tudta Beni...