2018.május.30.szerda.
Reggel felkeltem, elvégeztem a reggeli rutinom, és elindultam a szobámból. Lementem a lépcsőn, felvettem a dzsekim, a cipőm, magamhoz vettem az uzsonám, a kulcsomat, és elindultam a suliba. Tegnap este összevesztem a szüleimmel, úgyhogy nem nagyon beszélünk. Anya megkérdezte, hogy nem reggelizem, de olyan hangon, hogy láttam muszályságból kérdezi meg. Így hát nemet mondtam és elindultam. Beültem a kocsiba és elindultam Norbiért. Ahogy beült az autóba észrevette, hogy baj van.
-Szia, tesó!-köszönt Norbi.
-Szia.-köszöntem visszam
-Mi a baj?-kérdezet rá.
-Semmi tesó csak megint összekaptam anyámékkal.-válaszoltam neki.
-Megint ugyan az?-kérdezte.
-Egy hete vállni akartak, most meg el akarják játszani a nagy boldog családot! Hát én ebből nem kérek.-mondtam neki ideges hangon.
-Elhiszem, hogy zavar, de hagyd ezt a dolgot rájuk, az ők dolguk, te nem szólhatsz bele.-probált nyugtatni.
-Ez a baj.-mondtam.
-Nah és mi a helyzet a csajjal?-kérdezte Norbi.
-Melyikkel?-kérdeztem meglepődöten, mintha nem tudnám.
-Renivel!-mondta izgatottan.
-Semmi. Mi lenne?-mondtam kicsit beképzelt hangon.
-Láttam, hogy néztél rá tesó. Ismerlek.-mondta Norbi.
-Talán ráhajtok, de előbb véglegesitek Zitával.-mondtam.
Be értünk a suliba, odamentünk a szekrényünkhöz és kivettem azokat a dolgokat, amire ma szükség lesz. Aztán kezdődött a nap. Sajnos idén is beválogattak a kórusba. De legalább Reni is benne van. Rajz órán két sorral hátrébb ültem és láttam mit rajzolt és ahogyan rajzolt. Igazából eléggé tehetséges. Szép hangja van, szépen rajzol és jól tanul. Nem hozzám való lány az az igazság. Nem is kellene utána futnom. Max hagyom kopogtatni az ajtómon, de én nem fogok nála, ő nem nekem valló. A magyar tanárnő az osztályfönökünk. Kicsit szigorú, de csipem, jó fej tanár, lehet vele hülyülni, de azért óvatosan. Magyar órán a lányok Anita és Reni beszélgetek, ami miatt az oszi meg is szólította Anitát, de ügyesen kimagyarázta. Ő is okos mint Reni. Egyik pillanatban néma csend lett az osztályban, amikor...
VOUS LISEZ
Hogy történt ez?
Roman d'amourEz a történet 4 fiatalról szól, akik élik a gimis életett. Reni és Anita, a két legjobb barátnő, mindig is utalták Benit. Nagyképű, elkényeztetett srácnak néztek. Viszont Norbi és Beni nagyon figyelembe se vették őket. Reninek a nevét sem tudta Beni...