9.rész. Reni szemszöge.

21 2 0
                                    

2018.május.30.szerda.
Minden ugy volt, ahogy megbeszéltük. Anita kicsit kését, de nem baj, amugy sem megyünk sehová. A házunk két emeletes, elől van egy kis udvar, de hátul van egy nagy. A hátsó kert végében fák vannak. Bal oldalt a legelső fán van egy nagy faház, amit még apa és anya épített nekem amikor kicsi voltam. A szüleim erkélye az első udvara néz, az enyém pedig a hátsóra. Az erkélyemnek van egy letrája, ami be van futatva rózsával. Olykor, nem bánom mennyire szúr a rózsa, lemászom, és felmászom a faházba. Szépen rendbe van téve. Piros a tető, barna a faház. Bent pedig van egy ülöke raklapból, rajta egy kényelmes matrac. Mikor már nagyobbacska voltam és tanultam varrni, készítettem takarót, és párnákat. Nagyon aranyosakat. Ha nyitva hagyom az erkély ajtót, még a Wi-Fi is elér oda. Van ott egy könyvespolc, amin régi mese könyvek vannak, fotó albumok. Van egy nagyon aranyos kis asztalom, ugyan ugy raklapból. Van egy kis hátsó ajtóm is, ami egy kis erkélyhez ad hozzáférést. Az erkély, ugy van megcsinálva, hogyha leülök a földre le tudom logatni a lábam. Már gyerekkoromban is szeretem olvasni. Minden szülinapomkor a rokonok, nem játékot, hannem mese könyvet hoztak, mert tudták annak jobban hasznát veszem. Azokat a könyveket amiket imádtam, és nem tudtam megválni tőlük, kiraktam a faházba, de azok a könyvek amelyeket nem szeretem annyira, azokat elajándékoztam rászoruló gyermekeknek. Úgy éreztem jobb helyen lesznek ott. A szobámban is van egy fal, ami tele van könyvekkel. Ahogy belépsz a szobámba, egy kis folyosóra lépsz. Balra van egy ajtó, ott van a fürdőszobám. Ha pedig egyenesen haladsz szemben van egy szekrény. Ott tartom a ruháim és ott van a tv is. A szekrény végében van az erkély ajtó. Az erkély ajtó mellett van az ablakom, az előtt pedig az íróasztalom. Szemben a ruhás szekrénnyel van az ágyam, az ágyam felett képek. Az ágyamtól jobbra pedig a könyvespolc. A könyvespolc majdnem éri a plafont. Még nincs mindenhol könyv, de dolgozom rajta. Ahogy kilépsz az erkélyre jobbra van a rózsa, balra pedig van egy kisasztal két kényelmes székkel. Az udvaron is minden van. Grill, kerti asztal, szék. Van, hogy össze hívjuk a családot Grillezni és olyenkor hasznos. Olykor kiülünk az asztalhoz, borozgatunk, nevetünk, beszélgetünk. Lent vártam a nappaliban, hogy Anita meg érkezen. Amikor megérkezett, felmentünk a szobámba. Beszélgetünk. Elmeséltem mindent neki. Utána megjött a pizza, lemásztunk a létrán és felmásztunk a faházba. Egy üveg bor kíséretében a pizza is elfogyott. Valamikor éjjel 3-kor pedig felmentünk és elaludtunk.
(A kép csak azért, hogy megéhez😜)

Hogy történt ez? Where stories live. Discover now