1.rész. Reni szemszöge.

32 2 1
                                    

2018.május.24.csütörtök.
Ketten álltunk a folyosón én és Anita. A szekrényünkben matatunk, közben beszélgetünk. Mivel nem volt valami jó kedvem Anita próbált felvidítani.
-Annyira elegem van már a suliból.-mondta Anita.
-Nekem mondod, teljesen ki vagyok már, nem bírom már sokáig ezt a sok cicalányt nézni. Jaj nyár siess már.-mondta neki kicsit hisztis hangon.
-Nah hozzá aztán beszélhetsz, ha mondod neki azért se.-mondta Anita.
-Tudom. Végül hanyas lett a töri dogád?-kérdeztem Anitát.
-Nem tudom MR.Bajusz még mindig lusta, és nem javította ki.-válaszolta.
-Jaj tudod milyen, ő mindig ráér.-nyugtattam.
-Jah. Figyi. Azt nézd. Megint jön.-kicsit megpiszkált és mondta.
-Kicsoda?-kérdeztem.
-Hát MR.Benjamin. Azt ne mond, hogy nem látod azt a nagy képet.-mondta, mintha egyértelmű lenne.
-Tudod, hogy engem nem érdekel.-válaszoltam neki.
-Tudom, de azért én még mindig röhögök rajta. Nah hová lett a régi Reni, aki velem nevetett?-kérdezte.
-Itt van, csak bal lábbal kelt fel ma reggel.-válaszoltam.
Beni, elsétál Reni és Anita előtt, de amikor a két lány ránéz, Beni kacsintott Reninek.
-Azta, te ezt láttad? -kérdezte.
-Igen. Ez fura.-mondtam.
-Elfogytak a könnyű vérű leányok akiket felszedhet? Jézusom. Komoly ennél nincs lejjebb.-mondta Anita egy picit felháborodottan.
-Igaz, tőlem tényleg nincs lejjebb.-mondtam neki.
Megszólal az iskola csengő.
-Jaj tudod, hogy nem ugy értetem. Nah menjünk mert MRS.Tökmaggal lesz óránk. Próbálj kicsit jobb kedvű lenni.-kérlelt.
-Rendben.
Bementem MRS.Tökmag órájára. Anita ment előre. Látta, hogy már csak két hely van. Az egyik Beni előtt a másik hátul. Anita gyorsan hátra is sietett, emiatt kénytelen voltam Beni elé ülni. Anita hátulról figyelt mindent. Nagyon jó ember ismerő. Ki tudja olvasni, egy-egy mozdulatbol, az emberek érzéseit, gondolatait, szorongásait, vágyait...
Anita gondolata:"Beni egész órán Renit nézte, ahogyan jelentkezik, és ügyesen aktivál az órán. Sok dolgot látok, amiről Reninek fogalma sincs, de egyenlőre nem szólok neki. Jobb lesz így."

Hogy történt ez? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora