"Lutfen gitme"

284 21 8
                                    

Ben ben gercekten hamileydim benim bebegim olucak. Bunu tolgaya soylemem lazim hizlica merdivene yaklastim. Sonra bu haberi ona evlendigimiz gun soylemeyi dusundum. Yani yarin.
Sevincten ne yapicagimi bilmedim test cubugunu gizleyip asagiya indim. Hepimiz birlikte kalin kiyafet ve kizak alicaktik. Kaymak icin.
Magazadan alis veris yapiyoduk. Erkekler yine mizmizlaniyodu gelin gelin diye. Simdi diyceksinizki bu kadin yarin evleniyo ne bu rahatlik diye. Rahatim cunki hersey hazir kiyafetler bile. Banada anca gezmek duser. Neyse hamile oldugumu kizlara soylemem gerek. Erkekler onden arabaya yururken kizlari durdurup olayi anlattim. Tabi bu sevincli hallerimiz.erkeklerin gozunden kacmadı.
Tolga: siz hayirdir ya
Burak: bir gulusmeler
Ates: fisildamalar filan.
Meric: ay sizene
Aybuke: kizsal konular
Ilayda; susun siz. Hadi ustumuzu degisip kar oynayalimmm.
Hepimiz asagiya inip kartopu oyanamaya basladik tolga  kari oylr attiki tam kiyafetimin icine dustu tanrim cok soguk. Cocuklar gibi kosuyor kardan adam yapiyorduk.

Tolganin agzindan..
Hepimiz kartepede egleniyoduk. Cocuk gibi uzun zamandir boyle gulmemis boyle eylenmemistim.
Keske bir. Kac hafta burda kala bilsek ama yarin evleniyoruz sonunda kadinim sonsuza dek benim. Zaten simdide herseyiyle benim. Ama evlendikten sonra o Aybüke Sarıtaş olucak. Kulaga cok hos geliyor. Kadınimin kosmasini gulusunu izlerken kafamdan kiyafetimin icine dusen kartopu icimi urperti

Tolga: ates sen bittin oglum varya
Ates: he he  kesin
Burak: buda benden  diyip kartopunu kafama atti
Tolga: siktir serefsiz kafam acidi
Meric: burak bir rahat dur
Burak: rahat durim oylemi
Meric: hıhı
Burak: iyi.
Ilayda: ay koca adam tripmi atcan eniste
Burak: sen sus bucur
Ates: hoşt lan
Aybuke: sana noluyo  ;)
Ateş; nolcak be allah allah
Tolga: neyse hadi otele yemekten sonra eve donuyoruz malumunuz dugun var yarin. :)
Burak: valla ben dugunumde bu kadar rahat olamam
Ates: ben olurum.
Aybukr: bizde heycanliyiz asiri mutluyuz ama hersey hazir o yuzden rahatiz.

Bir kaç saat sonra......

Hepimiz kartepeden donup evlere dagildık.  Yarin buyuk gun sonsuza dek birlikte olucaktik.
Odama cikip ustumu degistim gelinligime bakıp gulumsedim.
Bu gelinlik beni tamamliyordu cok guzeldi. Kafami yastiga gomup uyudum....

____________________________

Tolganin ağzindan'

Kucugumu eve birakip bende kendi evime gecmistim. Bir kac sigara yaktıktan sonra odama cikip duş aldım. Kiyafetlerimi degisip. Yataga uzandim. Uyumaya calisiyordum ama yok uyuyamiyorum. En iyisi aybükeyi arayayım. Biraz onunla konusiyim sonra uyurum zaten. Telefonu alıp aybükeyı aradım.... Çalıyor....

______________
Aybükenin ağzindan'

Telefonun sesini duymamla irkildim. Elime alıp "Adamım"    yazisini gorunce gulumsedim çok bekletmedem açtim.
Aybüke: askımm
Tolga: guzelim uyuyormuydun.?
Aybüke: evet ama kalktım..
Tolga: özur dilerim bebegim hadi uyu sadece sesini duymak istemistim:)
Aybüke: yok yok konusa biliriz.
Tolga: öylemii.. şu an yanimda olmani isterdim....
Aybüke: yarindan sonra hepten seninle birlikte olucam.
Tolga: evet benimle olucaksin.
Aybüke: gokyuzu yine çok guzel
Bak
Tolga: evet gözlerin gibi parlak
Aybüke: gözlerin gibi mavi
Tolga: şu an siyah ama
Aybüke: evet iste senin gozlerinde oyle mas mavi ama bazen simsiyah.
Tolga: seni seviyorum
Aybuke: bende seni...

Uzun bir konusmanin ardindan telefonlari kapatim uyuduk.
Sabah oldugunda ıslak öpucuklerle uyandirildim. Lanet olsun diye bagirip gozlerimi actim.
Meric : aha bizimki yine moodunda
Ilayada: evleniyon qizim lilililili
Meric: qizim gelin olduuuu lililil
Aybukr: saat 6 lan ne lililisi
Töbe töbe
Ilayda; kalk kalkkk
Aybüke :Eyi hadi

Kalkip elimi yuzumu yıkadım. Sonrada tolganin bizi almasi icin gonderdiyi arabaya binip yola koyulduk. Ilk once saç baş makyaj.
Fazla makyaj yapmayi sevmem sade bir saç orgusu gelinligimi tamamliycakti. Yardimci kiz ellerime oje surerken bir yardan ilayda ve mericle lafliyoduk.
Ilayda: ben cok sey etmicem. Senin dugunun malum senden guzel olmam dogru degil
Meric: haspama bak ahaha
Aybuke: seni isiririm lan
Ilayda: ayy çşk

Aşkin Tesadufleri Aytol (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin