"Uyan Kücüğüm"

297 23 4
                                    

Tolganin agzindan'
Hastanede çaresizce bekliyordum. Kahr olsunki elimden birsey gelmiyor. Caresizce camdan ona oylece bakiyordum. Doktorun yanina gidip iceri girmek icin izin aldim. Kiyafetleri uzerime giyip iceriye girdim. Yanina oturup tenini oksadim. Sicacik bedeni buz gibi olmustu. Elimi karnina goturdum orda bir can vardi benim cocugum.
Ve bunlarin hepsinin suclusu benim.
Ben onlari haketmiyorum.
Onlari boyle gormeye dayanamiyorum. Yapamiyorum.
Istemsizce gozlerim dolarken.
"Dııııt" diye bir sesle irkildım. Duz cizgi o-olamaz h-hayir hayir.

"Doktor doktoor yardim edin doktorr"
Sevgilimin ellerini tutup yalvardim.
"Nolur kucugum birakmayin beni nolur nolur birakmayin yapamam sizsiz yasayamam nolur gitme. Uyu ama gitme."

Hemsire: beyfendi cikin lutfen.

Kolidorda volta atiyordum. Bir yerde duramam. Onlara birsey olursa yasayamam. Hepsi benim sucum hepsi.
Ben koruyamadim onlari yapamadim.
Dusuncelere dalmisken doktor odadan cikti.

"Durumu nasil iyi dimi? Birsey olmadi de doktor"

Doktor: mucize gibi karnina 3 kursun almasina ragmen bebek hala yasiyordu. Ve simdi dondu geri dondu. Cok guclu bir kadin.
Hayati tehlikeyi atlatti.

Tolga: guclu kadinim benim...

Meric: eniste noluyo?
Ilayda: aybuke iyi degilmi?
Burak: sakin olun bi anlatsin.

Tolga: i-iyi
Ates: abi sen git eve azicik dinlen ustunu degis dus al.
Tolga: y-yok iyiyim ben.

Ateşin agzindan"
Burak tolganin durumu hiv iyi degil onu boyle gormemistim hic.

Burak: ilk kes bu denli asik oldu evlendi hatta cocugu bile olucak.
Bu durumda olmasi normal degilmi.
Ateş: haklisin. Ama birsey yemiyo icmiyo. Hala uzerinde takim elbisesi var. Gidip gelip aybukenin kanli gelinligine bakiyo. Yikatmadi bile.
Burak: iyi olucak.  Ben evden bir kac parca kiyafet getirdim gotur ustunu degissin bende kizlara kahve falaj alayim bisi yeyip icmediler.
Ateş: tamam.

Ertesi gün.....

Hala aynı uyuyor kıpırdamıyor.
Yine aynisi gibi ustumu giyip odaya girdim ellerini tutup oksadim en sevdigi kitabi okumaya basladim ona
Her gun ona kitabin 1 bolumu okuyordum beni duyuyor buna eminim. Kitabin bolumu bittikten sonra ellerini optum. Kafami kafasina yaslayip kokusunu icime cektim alnindan opup kalcekken parmagini kipirdatti .

Tolga: Doktor kipirdadi parmagini kipirdatti.
Doktor: bu iyiye isaret. Yakin zamanda uyana bilir.
Meric" sukurler olsun
Ates: abi iyi olucak demistim sana

Ilayda: ah be guzelim uyan artik.

1 ay sonra....
Tolganin agzindan

Günler ayni geciyordu. Her zamanki gibi hastane odasinin onunde onun uyanmasini  bekliyordum.
1 aydir uyuyordu karnida azcik  buyumustu. Cocugumuz buyuyordu.
Ama o bunu goremiyordu.
Yine her zamanki gibi ustumu giyinip odaya girdim en sevdigi kitabin bolumleri bitmisti artik. Bende bastan yine 1 bolumden baslamistim.
Sakince kitabi ona okurken

"Ben bu kitaptan sıkıldım artık"

Tolga: hı
Aybüke: sıkıldım diyorum.
Tolga: sen
Aybüke:....
Tolga: u-uyuma dur

"Hemsire hanim uyandı bir kac cumle. Konustu ama yine uyudu uyanicak dimi?"

"Kontrol ediyoruz"

U-uyanmisti o uyanmisti  Lutfen hersey eskisi gibi olsun lutfen.

Doktor: hasta uyandi ama yorgunluktan dolayi tekrar uyudu. Merak etmeyin 1 2 saate uyanir.
Sonra gore bilirsiniz

Meric: allahim sana sukurler olsun hadi gidelim kiyafet alalim ilayda giymesi icin hicbirsey yok burdam

Ates: abi sende ustunu basini hallet yenge seni bu halde gormesin.
Tolga: t-tamam tamam.

Hepimiz kapinin onunde onun yanina girmeyi bekliyorduk.
Doktor: hastayi cok yormayin lutfen 15 dakika sadece.

Tolga: tamam

Hepimiz iceri girdik. Sevincten agliyodu herkes ona yaklasmak istemiyordum. Bana kıza bilirdi. Ya beni istemezse dayanamam buna.
Herkes onunla konusurken kenardan durup seyr etttim.

Aybüke: mavim.?
Tolga: e-efendim
Aybüke: gelsene
Tolga: tamam

Yaklasip yanina oturdum.
Meric; biz cikip yiycek bisi alalim.
Hadi
Ates: evet hadi.

Herkes bizi yalniz birakmak icin disari cikmisti.
Kadinimin dudaklarina yapistim. Oda az gecmeden karsilik vermisti. Boynuna gomulup kokusunu icime cektim. Sessizce " özür dilerim " dedim.
Aybüke: geçti bak hem bebegimizde iyi.  O buyuyicek dogucak.
Tolga: sen benim hayatimdaki en guzel hediyesin iyiki varsin kucugumm.
Aybük: sende iyiki varsin bal küpüm.

....

OKUMADAN GECMEYIN. 👇

Hello genclik.
Bolumu yazarken agladik evetm hem yavbahı hemde sözu cok ozledim. Zaten tolgada uzuun zamandir resim atmiyor yasam belirtisi yok.
Moralller dusuk. Niyse insallah begenirsiniz yorum yapim lutfen kitabim ve benim icin fikirleriniz önemli


Aşkin Tesadufleri Aytol (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin