"ona Dokunma" 10

462 28 5
                                    

Aybüke: ben bir lavaboya gidip geliyorum.
Ilayda: Arabada bekliyoruz cabuk gel.
Aybüke: tamamdır.
Çantamı alıp lavaboya doğru yurudum. Içeriye girdim. Birisi aniden elini ağzima tuttu. Bagirmaya calistim ama olmuyordu. Ne kadar çırpınsamda birakmiyordu beni. Kafama siyah bir torba gecirip yurutmeye başladılar bir şey gormuyordum. Arabaya bindirmeye çalıstıklarında Direndim. Omzuma aldığim darbeyle bilincim kapandı. Duydugum tek şey. "Onu işini patron gelmeden halletmeyin" olmuştu. Sonrası karanlık.
Bir kaç saat sonra............
Aybüke
Aniden yüzüme atılan suyun soğukluğuyla irkilmiştim. Etrafima baktığimda koca bir depoydu.
Imdat diye bagirmaya başladım.
Aybüke: bırakın beni kimsiniz tanımıyorum sizi
.......: Aaaa ne tesadüf bende seni tanimiyorum. Ama anlaşılan tolga için degerlisin.
Aybüke: ne diyosun ya sen.
Masayi bana yaklaştırıp önümde oturdu. Yuzumu oksamaya çalışınca suratına tükürdüm.
.......: Sakin ol güzellik. Senle yapıcak çok işimiz var. Şimdiden sıkıldıysan ooohoooo
Aybüke: bırakın beni gidiyim bir şey yapmadım ben.
.........: sen yapmadın ama o tolga yaptı.
Aybüke: tolgadan banane lan
.......: Allah askına kendini kandirma. Ondan hoşlanıyorsun. Oda sendenn.
Aybüke: diyelimki öyle bundan sanane?
.......: Beni hiç ilgilendirmez. Beni mallarım ilgilendirir. Tolga denilen piç malları geri versin Sonra leşini ona teslim ederim.
Aybüke: doğru konuş
........: aman tanrım çok korktum.
Aybüke: tolga gelincede bakalım bile dalga gece bilicekmisin.
......: hıhı onuda senle birlikte gömerim.
Aybüke: tolga buna izin vermez.
.......: nasıl bu kadar emin ola biliyosun. Sen onun için bi hiçsin. Senin gibi ellitanesi gelip geçer. Bu kadar güvenme bence.
Aybüke: kes sesini.
........: doğrular acıdır.
Aybüke: sus diyorum SUS!
......: Usluca burda otur. Daha bir kaç gün misafirimizsin.
Aybüke: çık git burdan.
.........: bu arada ismim Onur.
Aybüke: sana ismini sordugumu hatirlamiyorum..
..........: senle bir derdim yok. Sana zarar vermeye zorlama beni uslu ol.
Aybuke/
Burdan çıkmam gerek. Tolga nerde acaba. Burda duramam ben. Bir şekilde burdan kurtulmaliyim.
Tolga/
Aybükeyi kaçırmışlar ona bulaşıcaklarını tahmin etmistim.
Sanki kalbim yerinden çıkıcak gibi. Daha ona ben bile dokunamıyorken. Sarılamıyorken o adam ona dokunursa onu mahv ederim. Işkence bile az kalır yanında.
Burak: şimdi anladim bizi niye dubai'e getirdigini haberin vardi demek onceden.
Tolga: evet sadece bir tahmindi. Ama gercekten kacirmis. Onu Kurtarmamiz gerek.
Burak: bulalım. Alalım aybükeyi.
Tolga: bulucaz. Ateşede söyle.
Burak: tamamdır. Yarım saate burda bir konusma alani hazirlatıcam. Tüm adamlar orda toplanalım.
Tolga: tamamdır.
Burak konusma alanını hazirlarken bende silahları hazirliyodum. Ortalık feci karışıcak.
1 saat sonra....
Odaya girdigimde ateş ve burak dahil her kes burdaydı.
Tolga: doktoru kaçırdılar.
Ateş: yengeyimi?
Tolga: yenge diyip durmq ateş.
Ateş: tamam.
Tolga: ateş depoyu bulman gerek.
Ateş: o işi hall olmuş say
Tolga: burak sende benimle gelirsin birlikte hall ederiz. Sen ve digerleriniz. Icerdekileri hall edin bende aybukeyi alıcam. O Onur serefsizini geberticem.
Ateş: tamam ben depoyu buldum.
Burak; nerdeymiş?
Ateş: kurak bir arazide buyuk w356 deposu
Tolga: tamam hazirlanin yola çıkalım
Hızlı bir şekilde depoya vardık. Digerleri deponun cevresindekileri temizlerken ben ve burak iceriye daldık. Dümdüz kolidorun sonu koca bir yere çıkıyodu. Yavaşca iceriye baktim aybüke elleri bağlı sandalyede oturuyodu. Onur denen herifte tam karşısında laf yapıyodu. Silahi yavaşca cikarıp iceriye daldım. Onur beni gorup silahini kavradi ve aybukenin alnina dayadı.
Onur: ovv yine başarısız oldun.
Tolga: bırak onu
Aybüke; bu kim ne istiyo bizden.
Tolga: anlatıcam söz veriyorum.
Onur: ahh gözlerim yaşardı. Duygusal konusmanızı bölmek istemem ama birazdan ikinizde öliceksiniz.
Tolga: bu soyledigine sen inaniyomusun (ayhh tolga bir yumruk gecirse geberi verir salak neyse devam et)
Onur: sen beni hafife almissin. Oyun daha simdi basliyor.......

+++++++++++++
Begen yorum yap 🌙

Aşkin Tesadufleri Aytol (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin