Köszönöm a türelmet manók. Jó szórakozást hozzá.
Jungkook:
Napok teltek el és Jisho tartva bátyának tet ígéretét nem jött a közelembe és nem szólt hozzám került engem.
Tudni akartam mindent bár nem tudom miért, de valamiért kíváncsi lettem, hogy mi folyik köztük és kik egymásnak.Otthon ültem délután és csak olvastam valami könyvet ami vicces volt. Szeretem az ilyen könyveket.
Anyu szerint nem kéne bent ülnöm, de nekem itt jó ha meg ki megyek általában le támadnak, hogy milyen helyes vagyok vagy random lefotóznak... Elő fordult már. Anyu szerint örülnöm kéne, hogy ilyen helyes fiúcska vagyok. Helyes mi? Vicces nyuszi fogam van és baba arcom.. Ez nekik helyes?Hírtelen kopogtak és mivel a kanapé mögött volt az ajtó igy kábé fejjel lefelé néztem, hogy ki a fene az ilyenkor.
V lépet be és jött hozzám oda miután anyuval beszélt. Ki kapta a könyvet a kezemből majd egy sor után dobta az asztalra.-Vígjáték?! - nézett rám. - Tessék fel menni és öltözni.
-De anyu had ne menjek. - néztem V-t közben nevetem.Nagy nehezen felmentem majd felöltözve mentem vissza le és mentünk el V-vel valahová. Az idő szép volt és ezért nem hibáztathat senkise, hogy mosolyogva megyek végig az utcán.
Sok fiatal volt a városban, de nem érdekelt csak sétáltam. Nem egy ember nézett meg minket és velünk egy idős lány kezdett vörös arccal követni és egymást lökdösni felénk, de nem is foglalkoztunk velük. Néha úgy érzem magam mint valami anime karakter.-Az a lány... - szólalt meg V. - Jisho.
-Mi van vele? - kérdeztem vissza élvezve az időt.
-Múltkor megtámadott? - kérdezte mire megtorpantam. - Jimin mondta.
-Igen igy volt. - mentem tovább. - De mindegy. Hagyjuk ezt.
-Mehetnénk valami filmet nézni?! - mosolygott rám V mire én rá mosolyogtam.
-Meg akarod azt a horrort nézni? - kérdeztem nevetve.
V nem bírja a horrort, de én igen igy engem hív folyton hála a kíváncsi énjének.
-Rendben. - bólintottam. - De te veszed a popcornt.
-Oké. - mosolygott mint a tejbe tök.A mozi felé mentünk majd meg véve a jegyet mentünk be. V állta a szavát és a kezembe nyomta a popcornt majd ültünk is le.
Már javában ment a film és én untam az egészet mert az emberek tipikusan idióta emberek voltak és kinyiraták magukat benne. A popcornom elfogyott és V ki borította az övét, ahogy ugrált ijedten minden percben.A csávó épp sétált egy ajtó felé és már tudtam, hogy K.O neki mikor valakik feltűntek nem messze tőlünk még pedig Jisho és egy másik lány.
V-re néztem aki koncentrált a filmre és kábé az előttünk ülőre dőlt annyira figyelt. Közelebb hajolt V-hez és mikor a pasi kinyitotta az ajtót a fülébe suttogtam.-Itt mögötted. - suttogtam mély hangon mire eldobta a colat arra vén nőre előttünk.
Diadalmasan dőltem hátra feltéve a lábam az előttünk ülőnek a szekere, de V megfogta kezem és gyorsan kihúzott onnan Jisho sorára, ahol még három szék szabad volt. Gyorsan leült és hátra kukocskált majd sóhajtva dőlt a székbe.Egy szék választott el a lánytól aki számomra rejtély és csak őt néztem pislogva. Haja fel volt kötve és farmer dzsekit viselt meg egy rövid nadrágot és edző cipőt hozzá. Végig néztem rajta és megakadt szemem az ő szemén oldalról is láttam barna és vörös színben kevert szemeit.
"Fél - ez az egy szó jutott az eszembe, ahogy néztem. "
Nem néztem a filmet, de egy hangos jelenetnél felemelte a popcornt és mivel félt oldalra nézve engem vett észre. Szemei döbbenten nézték engem, de én is ugyan úgy néztem őt.
Nem szakította meg a szemkontaktust, de leengedte a popcornt és engem figyelt. Szemei a fényben keverve voltak a vörös és barna arca kicsit piros lett, de végül elfordultam. Igen én mert ha nem teszem ciki lett volna bár igy is az volt.Még néha ránéztem, de ahogy vége lett felszedte cuccait és gyorsan elsietett előttem mert csak erre tudott menni. Nem is gondolkodva pattantam fel ami következménye, hogy a másik lány nem tudott utána menni és kábé V ölébe löktem, de utána mentem a lánynak.
-Jisho. - mondtam nevét, de csak sietett tovább. - Miért kell nekem egy lány után futni?
Ki ment az utcára én pedig utána. Sietősen vette a lépéseket én meg utána. Ahogy utolértem egy pillanatra megállt és fejét fogta és végül dőlt karomra.
Nehezen hátamra vettem és vittem hozzánk. Anyu nem volt itthon igy felvettem egy alaposan át gondolt vitta után és tettem az ágyra.
Teste forró volt és izzadt is pedig egy órája semmi baja nem volt. Hoztam fel jeget tálba és egy kendőt amivel hüthetem. Kezét hűtöttem vele, de nem segített, ahogy feje se.
Gondolkodás nélkül nyúltam felsőjéhez, de megálltam és hátrébb léptem.-Basszus még is csak egy lány. - mondtam halkan és le ülve néztem, ahogy izzadt és enyhén mozgott. - Rosszat álmodik?!
Felálltam és az ágyhoz léptem megnézni, hogy még forró-e és még melegebb lett mint volt.
Múltkor láttam, hogy a tűz az ereje igy biztosan az álom miatt forró.
Kelteni hiába keltettem nem kelt fel igy felültem az ágyra és átöleltem őt hátulról, ahogy anyu csinálta kicsinek nekem csak anyu nem hátulról ölelt meg hanem csak mellém bújt. Forró bőre úgy két óra múlva kezdett enyhülni aminek örültem mert már melegem volt ezért pólóm egy órája ledobtam és vettem le farmer dzsekijét is. Szemem lecsuktam és lassan elaludtam, ahogy megnyugodtam. Fejem hátulról hajába fúrtam majd aludtam békésen.Kis mocorgásra keltem fel, de ő aludt tovább már normális test hővel együtt. Hátrébb akartam csúszni, de át ölelte derekam mellkasomhoz bújt és aludt tovább. Este kelt fel és ijedten ugrott le az ágyról tőlem. Asitva keltem fel és ültem fel az ágyba, de ő csak engem nézett.
-Össze estél az utcán. - tettem le lábam a földre.
-Fel kelet volna keltened. - mondta álmosan. Felé fordultam és fejem fogva néztem rá újra.
-Probáltam. - túrtam hajamba. - Nem egyszer.
-Sajnálom. - jött zavarba.Nevetve keltem fel és nyújtottam neki kezem amit elfogadott igy feltudtam húzni megtartva derekát, hogy ne essen el.
-Gyönyörű a szemed. - csúszott ki számon.
Barna szemeibe egy apró vörös átmenet volt.
-Mi? - kérdezett vissza.
"El kell csapitanom, hogy Bekhyun-t legyőzzem. - mondtam magamban."
Gyengén engedtem el derekát és tettem arcára. Szemei döbbenten néztem engem.
-Kedvelek. - suttogtam neki arcát fogva. - Jisho kedvelek.
-Mi? - kérdezte döbbenten.
-Kedvelek. - ismételtem meg magam. - Szeretném ha velem járnál, de előtte menjünk randira.
-Nem vagy vicces! - próbált el tolni, de egy szuper erős embert nem könnyű.
- Nem viccelek. - emeltem meg fejét. - Tudom furcsa igy hirtelen, de veled akarók lenni, érezni bőröd melegét és ha akarom meg tudjalak csókolni.
-Csók? - kérdezte vörös arccal.
-Csók. - emeltem fel állát.
Csendben nézett engem vörös arccal és közben ökölbe tartotta kezét mellkasomon mire közelebb húztam és szemeit néztem."Beakhyun neked annyi. - mondtam magamban. - A hercegnőd oda."
Megcsókoltam amit először nem viszonzott, de kicsit megmozdította ajkát ezzel bátoritva engem, hogy mélyitsem a csókot. Szemeit összeszorította pólómba kapaszkodott derekamnál. Szemeit lecsukta, de én arcát figyeltem. Elválva ajkaimtól zavarban volt és haját piszkálta.
"Kedvesnek kell lennem - mondtam magamban, ahogy a lányt néztem. Mégis valami feltűnt nekem."
-Az első csókod volt? - kérdeztem mire rák vörös lett arca.
"Nem, Jisho ez nem az első. - mondtam magamban azt ami az igazság."
-Igen az. - hajtotta le fejét.
"Tévedsz. - ellenkeztem vele magamban."
-Aranyos. - mosolyogtam rá.
-Én nem tudom, hogy kedvelek-e. - fordult el és az ablakot nézte. - Holnap válaszolok. Úgy jó?
-Jó, de nem fogom vissza magam. - hajoltam arcához megpuszilva.Haza kísértem és a kapuban is megcsókoltam, hogy igy aludjon el és nehogy el utasítsa a holnapot.
Uhhh mekkora egy szemét vagyok 😂😂
Tetszett valakinek? Remélem igen.
Jungkook kicsit köcsög lett benne, de ezt muszály volt bele tenni. 😋
VOCÊ ESTÁ LENDO
NEXT...az új hősök.
FantasiaSAJÁT!!! JK/BTS FF. A bosszúállók új generációi itt vannak, de még tanulják a szuper hősök szabályait és hősies tetteit. Byun Ji-Sho egy fiatal lány aki ugyanúgy mint bátyja bekerül az iskola köreibe, de egy gond van...... nincs ereje, de ez idők...