Od tego się zaczoło

408 14 3
                                    

Do moich uszu dobiegł dźwięk budzika szybko go wyłączyłam i wyszłam z mojego łóżka w którym najlepiej spędziłabym całe życie , no ale niestety do szkoły trzeba chodzić .
Wogule to nazywam się Nicole mam 16 lat mieszkam w Chicago od dziecka zmagam się z nadwagą ale jakość zbytnio mi to nie przeszkadza , mam długie brązowe włosy sięgające do łopatek , moje piękne zielone oczy to chyba najładniejszy element z mojego całego ciała .

Dobrze chyba staczy tego opisywania siebie .. Po  wygramoleniu się z łóżka skierowałam się do łazienki gdzie spędziłam dobre 30 minut na ogarniania się do stanu człowieka a nie widmo . Po wyjściu z łazienki skierowałam się do kuchni gdzie zjadłam na śniadanie jajecznicę z 5 jajek , wiem trochę dużo ale kocham jeść . Po zjedzeniu posiłku skierowałam się do mojego pokoju po plecak i ruszyłam w stronę liceum do którego chodzę .

- O kogo moje oczy widzą , morświn
Nie reagowałam na zaczepki Maxsa nigdy nie reagowałam jak mnie wyzywali , jakoś mnie to nie ruszło ale gdy usłyszałam to z jego ust coś we mnie pękło , łzy nazbierały mi się w koncikach oczu ruszyłam biegiem do domu , nienawidzę tej szkoły !! Co ja im takiego zrobiłam że mnie wyzywają i się ze mnie śmieją !

Weszłam do domu skierowałam się do kuchni otworzyłam szafkę w której znajdują się słodycze chwyciłam za batona i zjadłam , tak moje łzy i żale topilam w słodyczach ,podeszłam do lodówki nachylilam się i wyciągnęłam z pod niej wagę ustałam ...

-97 kg o kurwa !......






Witajcie kochani , macie 1 rozdział !😍😍 Mam nadzieję że wam się spodoba , z góry przepraszam za wszystkie błędy  😃😃

Tylko Chuda  // ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz