Kara

273 17 0
                                    

Poczułam jak ktoś szturcha mnie w ramie .
-Nicole wstawaj jesteśmy na miejscu - powiedział Maxs z lekkim uśmiechem -Okej , już idę ..

Chwyciłam za swoją torbę i skierowałam się do wyjścia z autobusu , cała klasa ruszyła za naszą wychowawczynią do wynajętych domków , w każdym mieściło się po 5 osób .
Tak się złożyło że w mojej ,,grupie" osób które będą ze mną mieszkać będą  Sam i jego dziewczyna Monika i Maxs . Skierowałam się do wyznaczonego domku i ruszyłam do pierwszego lepszego pokoju , rzuciłam swoją torbę na ziemię i walnełam się na łóżko o dziwo wygodne .
Po pięciu minutach mojego leżenia usłyszałam otwieranie drzwi , do pokoju wszedł Maxs.
- Chyba wychodzi na to że mamy wspólny pokój ..
Nic nie powiedziałam , spojrzałam na niego z mordem w oczach ..
-Wszyscy idą się kąpać do jeziora za 5 min idziesz z nami ?-zapytal
-Nie..
-Ale dlaczego ?
-Niemam zamiaru żebyś się wyśmiewał z kumplami z mojego sadła !
- Jakiego sadła głuptasie jesteś chuda jak patyczek
-Wes spierdalaj ! Całe trzy lata mnie obrażałeś a teraz nagle jesteś dla mnie miły !
Nic nie powiedział tylko wyszedł z pokoju .. Ehh może pójdę jednak chociaż usiądę na pomoście i popatrzę jak inni się świetnie bawią ..
 
Chwyciłam za mój telefon i wyszłam z domku kierując się w stronę pomostu z którego skakali chłopacy .
Usiadłam na samym końcu i włożyłam słuchawki do uszu i puściłam jakaś smutna piosnkę , po jakiś 5 minutach poczułam jak ktoś mnie podnosi i chlup wylądowałam w wodzie !  Wypłynełam na wierzch i spojrzałam na sprawcę tego incydentu ...Maxs.
-Co ty odpierdalasz !
-Nicole nie złość się złość piękności szkodzi ..- zaczął się śmiać a za nim cała klasa
Łzy napłynęły mi do oczu jak najszybciej wydostałam się z wody i uciekłam do domku ,pobiegłam do toalety i zamknęłam się na klucz , później wiadomo co tam robiłam.....

Witajcie kochani , miłego dnia i czytania :)

Tylko Chuda  // ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz