Dlaczego ja ?

284 16 0
                                    

O 14:45 skończyłam lekcje nie obyło się bez przeżywania mnie od ,,maciory'' ,  ,,świni" itp.  Weszłam do domu i zamknęłam drzwi na klucz ponieważ rodzice oznajmili mi że jadą w delegacje na 3 tygodnie , weszłam po schodach odrazu kierując się do mojego pokoju , za dwa miesiące jest wycieczka klasowa do lasu na 3 dni ,będzie tam jezioro w którym można się kąpać ,no ale gdzie ja w stroju kąpielowym ? Pani mówiła że to wycieczka obowiązkowa i każdy ma na niej być bo to już ostatnia klasa za 6 miesięcy nie licząc wakacji nowa szkoła ... Boże nie  zostało mi tak mało czasu żeby schudnąć !
Stwierdziłam że nie będę dziś nic jadła żeby szybciej schudnąć ,weszłam do swojej prywatnej łazienki i ustalam na wagę 85.7 kilka deko mniej ...ehhh a czemu nie kilo ?!
Rozebrałam się do naga ,usiadłam na brzegu wanny i zrobiłam 5 głębokich nacięć na swojej skórze ..
- 1 kreska za to że jestem grubą tłustą świnią !
- 2 za to że nie mam przyjaciół
- 3 za to wyśmiewają się że mnie
- 4 za to wgl żyje !
- 5 za to że zjadłam jabłko a miałam dziś nie jeść !

Po skończonej czynności weszłam do kabiny prysznicowej żeby się wykąpać i odrazu skierować się do mojego łóżeczka spać ....



O to mi kolejny rozdział mam nadzieję że wam się spodoba 😃😃

Tylko Chuda  // ZawieszoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz