2.Bölüm "Ianua speculum totum universum"

1.6K 135 58
                                    

Düzenlenmiştir

Kagamine Rin

Aynada şaşkınlıkla baktığım oğlan aynı şekilde bana bakıyordu.Bu gerçek olabilir miydi?Elimi aynaya doğru uzattığımda oğlan ürkmüş bir şekilde elime baktı.Tanrım lütfen bu bir rüya olsun.

"Sen gerçek değilsin değil mi?Yani eski bir aynada bir kızın görüntüsünü görmem beynimin bana oynadığı bir oyun -yutkunur- değil mi?"

Çocuğun konuşmasıyla yavaş yavaş popomun üzerinde sürünerek aynadan uzaklaştım.Dehşete düşmüş sesimle "Tanrım! Sen nesin böyle. Aynaya sıkışmış bir cin misin?"dedim .Oğlan gergince küçük bir kahkaha attı. Gözleri alayla büyürken kendi kendine konuştu."Tanrım! Deliriyorum sanırım.Aynanın içinde bir kız var ve benle konuşuyor."."S-sen gerçek misin?"diye mırıldandım kekeleyerek.Oğlan beni baştan aşağı süzdükten sonra gözleri gözlerime odaklandı.

"Muhtemelen. *baştan aşağısüzer ve seslice yutkunur* Ya sen? Gördüğüm son derece güzel bir rüya yada son teknoloji aynanın içindeki bir hologram mısın?"

Hologram?Cidden daha yaratıcı olamazdı!

"Evet gerçek bir insanım fakat sen bir aynanın içindesin."

"Ben öyle görmüyorum aynada olan sensin güzel bayan."

Harika aynanın içindeki yakışıklı çocuk bana asılıyor.

"Adın ne?"

"Len.-kıkırdar-Bu daha acayip olamaz aynadaki bir kıza adımı söylüyorum"

Rin:"Herneyse benimkiside Rin.Senin bir insan olduğunu anlamak için bir kaç soru sorabilir miyim?"

Len:"Bir uzaylı olup dünyamızı ele geçirmek için bana ihtiyacın olmadığını nerden bileyim?"

Bu aynanın bir kapatma düğmesi var mı?Cidden bu ayna-oğlan pardon ayna-Len çok  HAYALPEREST BİR ERGEN'di!

Rin:"Sen ciddi misin?"

Len:"Duruma göre değişir.Sorularını alalım"

Rin:"Tamam hangi gündeyiz-gündesiniz yada gündesin?"

Len:"23.07.2014"

Rin:"Cidden mi bende o gündeyim.Pekala yaşadığın yer neresi ve saat kaç?"

Len:"Japonya.12:00"

Rin:"Öğlen?"

Len:"Hayır geceyarısı.Orda öğlen mi?"

Rin:"E-evet.Ama bu imkansız!"

Len:"Japonyada olduğunu söylede kalp krizi geçirip güzel seksi hurilerin olduğu cennete gideyim"

Gözlerimi devirip Len'i baştan aşağı süzdüm.Benle aynı tshirtü giymişti.Siyah düz bir tshirtün üzerinde beyaz bir 'It's Me!' yazıyordu.Bir dakika! Benim tshirtüm beyazken onunki siyahtı.Ve benim tshirtümün üzerindeki yazıda siyahtı. Ama bu imkanszıdı!Bu marka tshirtün firması yanlızca beyaz tshirtler üretirdi. Len onu incelediğimi anlayınca dudakları alayla kıvrıldı.

Len:"Tamam üzerime saldırıp bu tişörtü çıkarmak istediğini biliyorum ama ne yazık ki bir aynanın içindesin.Bu bizi kısıtlıyor ama istersen tişörtünü çıkarıp bana göğüslerini gös-"

Rin:"Kapa çeneni!"

Len:"Utanmana gerek yok küçüklerse bile birşey demeyeceğim söz ve-"

Rin:"Cidden sen sapık bir ergensin.Büyükbabama içinde sapık bir ergenin bulunduğu bir aynanın çatı katlarında olduğunu söylesem muhtemelen kalp krizi geçirir."

Len:"Sapık ergen?Tamam daha iyi isim takanlar olmuştu.Mesela yakışıklı,seksilik tanrısı... Ama ilk kez birisi bana sapık ergen diyor.Sevdim bunu hatta sapık ergen derken ki dudaklarının kıvrılması harika."

Rin:"Benimle dalga geçiyorsun değil mi?"

Len:"Tabiki dalga geçiyorum.Sapık ergen mi? BU çok acıttı.-elini kalbinin üzaerine koyar ve Justin Bieber gibi bakar(Justin'in küçük emrah bakışları  :D) -Kalbim çok acıyor.Sanırım bir tür kalp krizi geçiriyorum.Bekleyin beni cenneteki Victoria's Secret Melekleri geliyorum"

Rin:"Kapa çeneni ve nasıl birbirimizi bir aynada görebildiğimizi bulmaya çalışalım."

Len:"Tamam o zaman.Benim yakışıklılığımı gördüğün ayna nasıl bir ayna anlatsana"

Rin:"Hmm...Ahşaptan bir çerçeveye sahip.Yan taraflarında çicek oymaları var.Tam üst çerçevesinde beyaz bir 'Ianua speculum totum universum' yazıyor.Ve aynanın içinde bana garip  garip bakan sarışın ve mavi gözlü bir manda var"

Len:"Dur bir dakika en son ne dedin?"

Rin:"En son 'Ve aynanın içinde-"

Len:"Hayır ondan önce.Bir yazıdan bahsetmiştin"

"Evet"dedim şüpheli bir sesle.Ciddi bir şekilde bana bakıyordu.Daha önce gözünde olduğunu farketmediğim kırmızı gözlüklerini düzeltti.

"Gözlük mü kullanıyorsun?"

"Hayır sadece kızların dikkatini çekebilmek için.Herneyse aynanın üzerindeki yazı benim aynamdada var ve anlattığın ayna benimki ile aynı özellikleri taşıyor.Sence yazı hangi dilde?".Bütün bu cümleyi ciddi bir yüz ifadesiyle söylemişti.

"Latince?"

"Evet.Anlamını bilmediğine südyenin üzerine iddaya girerim."

"Sen biliyor musun peki Eistein?"

"Tabiki 7 yaşında Latince dersleri almıştım"

"Anlamını bana bağışar mısın?"

"Ayna bütün evrenlerin kapısıdır."

☆ Mirror ( Kagamine Fanfiction ) ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin