×3×

85 10 1
                                    



Sešel jsem do kuchyně a přemýšlel, co pro Charlieho ukuchtím. Rozhodl jsem se pro palačinky. Začal jsem tam něco kuchtit, samozřejmě podle internetu.

Když jsem dělal poslední palačinku a stočil ji, ze shora se ozval hlasitý dětský pláč. Rychle jsem vzal malou holčičku a začal ji utěšovat.

„To bude v pořádku beruško." Sešel jsem s ní do kuchyně a tam s ní jemně kolébal ze strany na stranu.

Večer, když jsem malou Daisy položil do postýlky, jsem upíjel svoje kafe v hrnečku. Pouze jsem čekal, až Charlie přijede. Hrneček jsem šel umýt a po chvilce jsem zaslechl přijíždět auto. Utřel jsem rychle hrneček a dal ho na místo, kde byl. Dovnitř přišel Charlie a usmíval se od ucha k uchu.

„Ahoj... Udělal jsem palačinky." Pozdravil jsem ho a ukázal mu talíř plný palačinek.

„Děkuji moc." Hned si ode mě talíř vzal a odešel s ním ke stolu, kde se začal ládovat. Posadil jsem se naproti němu a pozoroval jeho krásné modré oči... Tak moment... Odkdy si Leo na kluky?!

„Jak sis vedl? Nezlobila tě, neřekla ti nějaká neutrální slova?" Usmál se a dal poslední sousto palačinky do pusy.

„Byla hodná... vůbec nic za dnešek neřekla." Mile jsem se usmál a uklidil po něm talíř.

„To jsem rád, ale štve mě, že umí říct jen táta, máma a takové ty drobnosti."

„Mě dneska řekla Máma..." Vypadlo mi z pusy.

„Opravdu?" Zasmál se a já se pousmál.

„Nic se nestalo... Jen to vypustila z pusy."

„Víš, nemá to lehké... Od té doby, co nás opustila její máma, tak zná pouze moji mámu a sestru Brooke."Smutně jsem přikývnul.

„Je to poněkud trapné, ale mohu se zeptat?" Podíval jsem se mu do očí. Dvakrát nadšený nebyl.

Nanny/ FF- ChardreWhere stories live. Discover now