×11×

73 10 2
                                    

Jsem zpět.. Ale ne na dlouho :D Dneska balím kufry a jedu do konce týdne pryč... Ano už zase :) . No nic, doufám, že se vám tato krátka kapitola bude líbit :D (ANO... Přistrčila jsem tam malé překvapení). Tato kniha se určitě celá zvrtne :D



Stál jsem s ním na letišti a čekal na jeho letadlo. Byl jsem tam jen já a Daisy. Mezi námi se rozrostlo hrobové ticho a každý byl ve svých myšlenkách. Co mu mám říct? Moje pouto k němu bylo den o dna silnější. Co když jsem se opravdu zamiloval do kluka, který má rodinu a já teprve dostal nedávno občanku...

„Leo..." Vydechl na lavičce, vedle mě Charlie.

„Já...Em..." Začal jsem z ničeho nic koktat, ale přerušilo mě hlášení, že Charlieho letadlo odlétá. Silně objal a malé Daisy dal malý polibek do vlasů.

„Buď na Emmy hodná... Znáš se." Zasmál se a zamával nám.

-

U Charlieho doma si potom Emma vyzvedla Daisy a já smutně odešel domů. Mohl jsem jásat, měl jsem konečně volno, ale nebylo to takové, jaké jsme si to představoval. Opravdu jsem byl zamilovaný... Až se Charlie vrátí, řeknu mu, co cítím, ale co když mě odmítne? A co ty polibky předtím? Ty pro něho nic neznamenají? Zasmutněl jsem a spadl znuděně do postele.

„Leo? Copak se děje?" Přišla ke mně mamka s papírkem v ruce.

„Jenom se nudím..."

„Ty už malou Daisy nehlídáš?" Pouze jsem zakýval hlavou na odpor a ona se na mě mile usmála.

„Charlie jel na týden do L.A. a má jí na starosti jeho přítelkyně Emma."

„Jedna paní od nás z práce hledá výpomoc ohledně hlídání jeji malé holčičky a má dva syny, přibližně ve tvém věku." Vystřelil jsem z postele do sedu.

„A kde bydlí? Můžu tam zajít už dneska?" Byl jsem napjatý. Chtěl jsem se nějak zabavit na ten týden, tak tohle by mělo stačit.

„Můžeš, ale nezapomeň, že je to paní Gunnarsenová, ta vybírá jen ty nejlepší chůvy." Pouze jsem přikývl a vydal jsem se směrem k domu, kde bydleli. Paní Gunnarsenovou jsem znal, vždycky jsem k ní musel s mámou na čajové dýchanky. Malou holčičku znám taky, ale bohužel jsem nikdy neviděl ty dvojčata... Prý vždycky hráli spolu nějaké video hry.

Nanny/ FF- ChardreWhere stories live. Discover now